Arkadaşlar kız beni istiyor mu istemiyor mu Anlamadım?

2 ay uzak mesafeli kızla sanaldan konuştuk Benim için 2 gün izin oldu. Bu hafta kızla görüşeceğim 2 gün görüşeceğiz. Birbirimizi güzel konuşuyoruz anlaşıyoruz. Bana nereye gideceğini haber veriyor. Bende ona haber veriyorum. Birbirimizi geleceği için şöyle böyle yaparız benimle konuşmak iyi geliyorsun Nasipse nasip dedi Geçen hafta bana ne dedi biliyor musun? Kendisi Muğla ve Ankara’da yaşamak istiyor Bende dedim ki İzmir’de atanırsak beraber yaşayalım. Oda ahaha sen varsın yazalım o da yazalım inşallah 🙏 dedi Amin insallah ☺️🙏 olur dedi Sonra bugün dedi ki sadece Muğla’ya yazarım İzmir’i yazmayı düşünmüyorum dedi Dedim ki neden İzmir’i yazmıyorsun İzmir güzel şehir beğenirsin eminim dedim Kız dedi ki Beğenirim de ama ben orada yaşayamam ya vazgeçtim bi yerde yani tercihi için sorun yok ziyarete gelirim Bir gün beraber gezeriz :) dedi. Dedim ki anlaşırsak beraber yaşayamayız mı? Kız dedi ki Bilmiyorum ama sen de gel o tarafta yaşayalım beraber Ben dedim ki anlıyorum bunu konuşmak çok erken kamuda çalışıyorum Ama senin için elinden geleni yaparım İzmir kamuda iş icin yardımcı olurum. Kız dedi ki Yine sen bilirsin iyice düşünelim bakalım Her neyse hayırlısı olsun dedi. Aynen öyle daha erken her şey zamanla diyor.

Güncellemeler
10 ay
Kıza bu hafta Yüzyüzede açılacağım. Ama kabul etme şansım var mı?
Güncellemeler
10 ay
Arkadaşlar ailemi kızdan bahsettim Kızda ailesini benden bahsetmiş. Kızda gerçekten mi ne diyeceğimi şaşırdım Utanma emojisi yaptı Ama mutlu oldu :) bende öyle :)
Arkadaşlar kız beni istiyor mu istemiyor mu Anlamadım?
Cevapla