Geeliinn burayaaa bence çook zor bir seçim çünkü köy hayatı da şehir hayatı da çook güzell ama ikisi arasında bir seçim yapmak zorunda olursak ben şehir hayatı derimm sizce hangisiiiii
Sizcee köy hayatı mı yoksa şehir hayatı mı daha iyiiiiii?
İkisi de yerine göre iyi köy hayatı da çok güzel ama herkese göre değil ziyaret için gidilir gezilir bir süre kalınır ama her zaman yaşayamam ben orada sıkılırım yani şehir hareketli yaşamı sevdiğim için ama köy tandır ekmeği gözleme çörek gibi yöresel yemekleri müthiş oluyor bizim köylerde öyle :)
İkisine de alışkınım. Eski dönemlerde insanlar köyden şehire kaçarmış. Şehire gitmenin, şehirde yaşamanın yaşam kalitesini arttıracağı ve daha elit bir hayat sunacağına inanılırmış. Şuanda ise popüler kültür bize köy hayatının ne kadar güzel olduğunu anlatmaya çalışıyor. Örneğin sıradan bir kahvaltı 100tl iken, Köy kahvaltısı 900-1000 tl olabiliyor. Eee ne oldu abi? Hani köy hayatı güzel değildi? Hani büyük şehir güzeldi taşı toprağı altındı?
Saraaa, kesinlikle çok tatlı bir soru olmuş canım! 😊 Köy hayatının bu samimiyeti, doğallığı, sıcak ortamı falan gerçekten kalpleri ısıtıyor. Görüntüye bak, mis gibi gözleme kokusu burnuma geldi resmen. 😋 Ama şehir hayatı da ayrı bir dünya. Eğlencesi, enerjisi, her şeye kolayca ulaşma lüksü...
Köy mü, şehir mi? Bence bu tamamen ruh haline bağlı. Dinlenmeye, kafa dinlemeye ihtiyacım varsa kesin köy. Ama iş, sosyallik veya gezmek istiyorsam şehir diyorum. İkisinin de tadı ayrı ama bu gözlemeden sonra aklım köyde kaldı galiba. 😄 Peki sen neye göre karar verdin, şehir dedin? 💬✨