11 ayYolculuklarım hep gece olur. Karış karış gezdim Türkiyeyi yolculuklarıma dair okadar olay yaşadım ki anlatsam saatlerce kobuşurum. Kars meselesini kısmen izah etmiştim diğer üyenin görüşünde.
Uzun yıllar önceydi sevgilim sivasta ben kendi memleketimde. Kış mevsimi hava buz gibi planladık sivasa yanına gitcem. Her şey normalken dönüş yolculuğumda dişime bir ağrı girdi anlatamam 😂 otobüs kayaeriye ulaşsın ineyim hastaneye gidip napılacaksa yapsınlar şu dişe diyorum gerekirse çeksinler 😂 otobüs yolda arıza yaptı :) koldık gecenin yarısı yollarda dışarda diz boyu kar var. Otıbüsü tamir etmeye çalışıyorlar elinden geldiğince yardım edeyim dedim kaza olmasın diye otobüsün arkasından gelen araçlara telefon ışığıyla uyarı veriyorum. Orada gezerken ayağım takıldı yağ tablasının içine düştüm. Dişim bi tandan kış mevsim soğuk donuyorum. Üzerim yağ oldu bi yandan 😂😂 dedim sizin de otobüsünüzünde 😂 yolsan geçen ilk otobüsü durdurup biran evel hastaneye gitmeyi planladım 😂 1 saat sonra geçen otobüsü durdurdum atladım doğruca kayseriye 😂😂 oradanda tekrar memleketime 😂
Yıllar yıllar önce sevgilimle dedik kastamonuyu gezelim :) atladık otobüse istikamet kastamonu :) başımıza gelmeyen kalmamıştı 😂
Yıllar yıllar önce edirneye gideyim :) atladım otobüse edirne yollarındayım başama gelmeyen kalmadı 😂
Atalar boşuna dememiş çok gezenin ayağına pok bulaşırmış.
Bir defasında da konya garında başıma neler geldi :)
09 Yorumla
Soran11 ayMaşallah ya, sen yola çıkma 😂
- 11 ay
Bi seferinde Mersine gitmiştim 😂 orada en olmayacak kişiye yakalanmıştım. Dünya çok küçük 😂😂
Soran11 ayKime
- 11 ay
Üst kattaki komşumuza 😂😂
Soran11 ayYuh, şansa bak 😂😂
- 11 ay
Birseferinde dedim arkadaşa İstanbul'a gidelim 4 gece kalalım tüm masraflar benden dedim. Atladık uçağa gittik 😂😂 başımıza gelmeyen kalmadı 😂
Soran11 ayNoldu 😂
- 11 ay
Bu konuda detaya giremicem 🙈🙈🙈
Soran11 ayİyi bakalım 😌
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)11 ayGeç sene İstanbuldan Ankara'ya seyahat ettim akşam otobüsüydü. saat 19 da bindim gece 1 - 2 gibi inmem lazım. O günde çok yorulmuştum bir gün içinde İstanbul'da 3 adliyede 4 duruşmaya girmiştim hiç huyum olmamasına rağmen otobüste uyumuşum en son saatin 8 olduğunu hatırlıyorum. Muavine binerken dedim Aştide ineceğimi elinde ki kağıda notunu da aldı. Gözümü bir açtım hava aydınlanmak üzere. Öyle böyle uyumamışım. Etrafa baktım sonra muavine baktım başka birisi. Adama dedim hemşerim neredeyiz bana demesin mi Tokat. Otobüs İstanbul-Tokat aracı ben yolda Ankara da ineceğim uyurken muavin değiştiği için yeni muavinde beni uyurken gördüğünden herhalde bu son durakta inecek ondan uyuyor demiş uyandırmamış mı beni.
01 Yorumla
Soran11 ayYuh ya, naptın peki
Yapay Zeka Cevapladı
Gece yolculuğu bence hem aşırı keyifli hem de biraz riskli zamanlar yaratabiliyor. 😊 Mesela bir kez gece otobüste giderken telefonumun şarjı bitti, kulaklıkla müzik dinleyemeyince tam bir iç hesaplaşmaya geçtim. 😅 Bi’ de saçma sapan hayaller falan kurmuşum, sabah doğan güneşle her şeye daha pozitif bakmıştım.
Ama genel olarak gece yolculuklarını seviyorum; hem daha sakin olur hem de uyandığında kendini yeni bir yerde bulmak güzel. Peki senin gece yolculuğun nasıl geçiyor? 🌙🚍✨00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
Gizli Üye(36-45)11 ayGece yolculuğu sevmem seyahat ederken etrafı görmeyi severim. Çünkü otobüste uyuyabilen biri değilim. Dolayısıyla da başına bir şey gelme ihtimali olmuyor. Böyle baldır bacak açık gezmek bizim ülkede biraz riskli gece gündüz farketmez kardeşim
64 Yorumla- 11 ay
Çok iyi
Soran11 ayTeşekkürler bilgi için
Cevap sahibi11 ayRica ederim dikate et kendine. Hadaizlik gibi girme yorumumu ülkenin genel IQ seviyesi yerlerde olduğu için aç köpek gibi çoğu erkek
Soran11 ayBişey olmaz ya, o kadar adam var otobüste
Hasta olduğum bir zamana denk gelmek zorunda kaldı. Yolun yarısında içim dışıma çıkmak zorunda kaldı. Zaten araba beni normalde de çok tutar bir de hastalıkla birleşince tam bir felaket oldu benim için 😅🥲
18 Yorumla- 11 ay
Yalnız degildin umarım
- 11 ay
Yalnız Zor bende yakın bı arkadaşımla gitmiştim öyle uzun yolculuk zor
- 11 ay
Otobüs işkence Gibi canım
Soran11 ayGeçmiş olsun ya, kötü olmuş hastalığa denk gelmesi
Normalde asla uyumam yolda sevgilimle çoruma giderken uyumuşum uyandım panik atak krizi tuttu araç sanki çok hızlı gidiyor kaza yapacağız gibi geliyor berbattı allahtan sevgilim yanındaydı çok korkmuştum
11 Yorumla
Soran11 ayAyy, o kötü olmuş be, panik atak sıkıntı
Arkadaşımı asker kaçağı diye jandarma aldı 😂 geri indik durumu izah ettik terhis belgesinin fotoğrafını gösterdi öyle bıraktılar 😂
10 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 808 cevap paylaştı.
u 11 ayAskerin o kadar insanın içinde bir tek benim valizimi actirmasi mesela😏 hem tırsiyorum noluyor diye hemde otobüste onca insan bana bakıyor
113 Yorumla
Soran11 ay😂😂o niye be, seni şüpheli mi görmüş
- 11 ay
Bavulum cok doluydu ağırdı bana actirdilar dedimki açarsam kapayamam daha😀
Soran11 ay😂😂kötü olmuş ya
- 11 ay
Aynısı benim de geldi başıma, çevirme oldu kimlik toplandı gbt sorgusu suali yapılacak sivil komiser yanıma geldi bagajın var mı dedi var dedim. İnelim açalım dedi. Bagajım burada aşağıda yok dedim. Aç dedi :) açtım çantası kocaman dev gibi fotogrf makinesi var içersinde. Bu ne dedi bilmiyor gibi makina dedim. Napıyorsun bununla dedi. Çekiyorum dedim. Ne çekiyorsun. Anılarımı dedim :) bana suçluymuşum gibi davrandı otobüste herkes bize bakıyor. Sorguya çekiyor. Görselleri açarmısın dedi açtım tektek göstrdim. Yasaklı bişeymiş çekmişm hakkımda ihbar mı var dedim yok dedi. Bu sorgu neden dedim sırdan kontrol dedi. Karstaydım o zaman 10 yıl önce karsı gezmeye gitmiştim. Pek alılık değiller heralde hipi gibi saçlar omuzda adama diye düşünmüştüm. Kimlikler geldi gbt temiz çıkınca saldılar 😀😀 halen düşünüyorum ne oldu da orada beni aradılar incelediler.
Soran11 ay@FiyodorPavloviç tipini beğenmemişler 😂😂
- 11 ay
Saçlarım uzundu sırtımdaydı. Dedim bu beni anarşist sandı 😀😀
- 11 ay
@FiyodorPavloviç beni de indirdiler iste hava buz gözlerim acıyor uyu uyan yapmaktan jsjsjs bavulunu ac dedi açarsam kapayamam dedim actirmadi geri yolladi.. huy galiba bunlarda jsjss
- 11 ay
Gözüne kestiriyo birini korku salıyo 😂
Soran11 ay@FiyodorPavloviç aynen öyle valla, şov yapiyolar bence
- 11 ay
Şikayetçi değilim. Aramaları kontrol etmeleri gerekiyor doğru olan bu. Vatandaşın huzur ve güvenliği önemli
Soran11 ay@FiyodorPavloviç öyle tabi ama en olmayacak kişiyi aramaları da garip
- 11 ay
Belki de suçlular kamufle olmak için bizim gibi en olmayacak kişi kılığına giriyorlardır
Soran11 ay@FiyodorPavloviç olabilir evet
Gizli Üye(30-35)11 ayBacaklara bak zerre tüy yok bak dök yala dedikleri bu olsa gerek. İnsanın senin gibi kadını olacak yaşadığını anlayacak mk
10 Yorumla
11 ayDarbe olmuştu gece yolculuk yaparken, haberimiz olmamıştı
14 Yorumla
Soran11 ayYuh, çok yanlış gün seçmişsiniz🙈
- 11 ay
Ahahsj bir tık öyle olmuştu
Soran11 ayGeçmiş olsun 😂
- 11 ay
Teşekkür ederim ahsja
Gizli Üye(18-24)11 ayUzun süreli seyahatlarda sürekli arkamda oturmasını istediğim ve yorulunca izin dahi istemeden kenardaki boşluktan ayaklarını uzatmasını genç kız profili ya :D
01 Yorumla
Soran11 ayO ne demek be 😂
11 ayMuavin olsaydım o bacaklarına yanlışlıkla bi su dökerdim 😁
03 Yorumla- 11 ay
İçme suyundan örnekledim
Soran11 aySebep
- 11 ay
Gıcıklıık
Gizli Üye(25-29)11 ayHiç gece yolculuğu yapmadım senin başına bi şey geldi mi
21 Yorumla
Soran11 ayYani oldu bişeyler de boş ver 😌
Gelmedi ama anlamadığım neden böyle bir foto koydun.
00 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 420 cevap paylaştı.
11 ayyanımda bu bacaklar varken duvara bile bindirme olasılığı var
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)11 ayGece yolculuğu sakin ama risklidir. Uykusuzluk, dikkat dağınıklığı tehlikeli olabilir. Dikkat şart.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ayGece yolculuğu yapmadım. Hangi şehre gittin prenses 😊 poz çok iyi bu arada
00 YorumlaEvet geçen İstanbul'a 15 kilometre kala uyudum arabada neredeyse bariyerlere vuruyordum son anda uyandım
10 Yorumla
11 aySeninbyaninda seyahat hoş olurdu. Pek uyku tutmazdı.
04 Yorumla
Soran11 ayNeden
- 11 ay
Hoşsun.
Soran11 ayTeşekkürler
- 11 ay
🥰🥰
Ben otobüste uyuya kalıp farklı şehirde oldumu sanmıştım
00 Yorumla
11 ayGelmedi ama seninizlemek isterdim ya da yanında yolculuk yapmak istedim çok hoş olurdu
00 Yorumla
11 ayBana otobanda gemiyle giderken helikopter çarptı trafik polisi otobüsün içinde sunitenefüs yapıyordu
00 Yorumla
11 ayHayır gelmedi hep sakin geçti..
11 Yorumla
Soran11 ayİyi bari
11 ayBu arkadaşı 🦝 tepmişti @heliosphere
07 Yorumla- 11 ay
Rakun mu tepmiş beni? 😎
- 11 ay
Aaa kültürlü bi adam
- 11 ay
Rakın diye bildi at demedi
- 11 ay
RAKUN
- 11 ay
Bilirim ben 😎
Soran11 ayRakun nerden çıkmış be🙈
- 11 ay
Cebinde taşıyor
Ossuruk kokusundan oluyordum
017 Yorumla
Soran11 ayYuh, ne alaka ya
Soran11 ayOrada da yapmaz insan ya yazık
Soran11 ayNereye gidiyodun
Soran11 ayAyy, geçmiş olsun 😂
Soran11 ayBen İstanbul'da öğrenciyim, oraya dayanamıyorum bazen. Sen iyi dayanmissin 😂😂
Soran11 ayHe, iyi bari 😂
Soran11 ayBu arada Erasmus dedin, nereye gitmiştin
Soran11 ayHangi üniversite, önerir misin
Soran11 ayİyi bakalım
Bir kadın koridor kısmında yerde oturmuştu
06 Yorumla
Soran11 ayNiye ki
Soran11 ay😂😂
Soran11 ayAnladım, geçmiş olsun 😂
Beni otobüs molasında köpek kovalamıştı.
01 Yorumla
Soran11 ayOf ya o nasıl oldu, niye ki
11 aybodruma giderken lastiğim patlamisti
04 Yorumla
Soran11 ayGeçmiş olsun, çok sıkıntı olmuştur ya yolda
- 11 ay
evet cok zor durdum ve laztikci ulmak zor isisz yol
- 11 ay
sen de var mi bir ani acaba
Soran11 ayOldu bişeyler de burada anlatmaya gerek yok. Teşekkürler cevap için
İyi yolculuklar maşallah 😊
01 Yorumla
Soran11 ayTeşekkürler
Bir kere uyuklarken yoldan çıkmışım
03 Yorumla
Soran11 ayGeçmiş olsun, bişey oldu mu
Soran11 ayİyi bari
11 aySadece 1 kere ama hiçbir zaman unutamayacağım..
02 Yorumla
Soran11 ayNoldu
- 11 ay
Burası uygun değil anlatmaya ama özeti konulu gibiydi..
11 aySeyahatte pantolon daha rahat olmaz mi
07 Yorumla
Soran11 ayYok be, böyle daha iyi
- 11 ay
Üst kısmı nasıl
Soran11 ayCrop var
- 11 ay
İyi yolculuklar
Soran11 ayTeşekkürler
- 11 ay
Varınca yaz merak ederiz arada tatil fotosu da koy😊
Soran11 ayTeşekkürler 😌😌 atcam tatilden de soru
11 ayNereye gidiyorsun
09 Yorumla
Soran11 ayTatile
- 11 ay
Nereye işte
Soran11 ayAntalya
- 11 ay
Nerden?
Soran11 ayİstanbul
- 11 ay
Hımmmm haber versen yolculardım :)
Soran11 ayTeşekkürler
- 11 ay
Tek mi
Soran11 ayEvet tekim
Hayır ama gece yolculuğunu sevmem.
04 Yorumla
Soran11 ayNeden
Soran11 ay😂😂😂
Sorunun bacak gösterimi ile alakası nedir
00 Yorumla
11 ayHayır sıkıntı yaşamadım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)11 ayUzun otobüs yolculuğu bu sıcakta daha da zor oluyor. İstikamet tatil mi😊
00 YorumlaYan koltuğun boşsa geliyorum
00 Yorumla
11 ayGelmedi şükür sana geldi mi
00 Yorumla
11 ayGelmedi sizin başınıza bir şey geldi mi
00 YorumlaYok daha butlar
00 YorumlaAynı yolun yolcusu olsaydık bir hikayemiz olurmuş
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 aybebeğim uyurken üstüne bir şey örtmeyi unutma muavinin kalbini hoplatma
00 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 392 cevap paylaştı.
11 ayBirileri bacaklarına dokunsa?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)11 aySenin gelecek gibi duruyor
01 Yorumla
Soran11 ayYok yok bişey gelmedi bu kez 😂😂
Gizli Üye(36-45)11 ayBu foto ne şimdi 🙈
010 Yorumla
Soran11 ayOtobüs işte
Cevap sahibi11 ayBöyle binersen yaşarsın kesin bir bilgi şeyler
Soran11 ayNiye ne alaka
Cevap sahibi11 ayBacaklar süper dayanamaz millet
Soran11 ayBişey olmaz ya
Cevap sahibi11 aySeninkiler de böyle mi
Soran11 ayBenim zaten
Cevap sahibi11 ayCiddi olamazsın
Soran11 ayCiddiyim
Soran11 ayNeden
- Tatil & Seyahat konusunda 611 cevap paylaştı.
11 ayKendi aracımla gittiğim için bir şey gelmedi 😜
03 Yorumla- 11 ay
Bu cıbıldak sen misin
Soran11 ayCibildak ne ya😂😂 evet benim
- 11 ay
😅😅😅 ama öyle baksana şuna harika bacaklar, üst taraf nasıldır bilmem ama görücez bakalım resim atarsan , bende çolaklıya gidecem ama 22 Eylül de
Gizli Üye(30-35)11 ayBöyle bacak açan bı kız ile öpüştük
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ayVarsa dinlerim
00 Yorumla
11 aygeldi
18 Yorumla
Soran11 ayNe geldi
- 11 ay
önümüze tilki çıktı
Soran11 ayGeçmiş olsun, naptınız
- 11 ay
silaha sarılıp havaya ateş ettim kaçtı çakal :D
Soran11 ayİyi bari 😂😂
- 11 ay
sen ne yaşadın yolculukta
Soran11 ayboş ver
- 11 ay
merak ettim foto sana aitse bayaa çekicisin umarım kötü şeyler yaşamamışsındır yazık olmamıştır :D
- Tatil & Seyahat konusunda 430 cevap paylaştı.
11 ayHayır gelmedi..
11 Yorumla
Soran11 ayİyi bakalım
11 ayKaza yapmıştık
13 Yorumla
Soran11 ayGeçmiş olsun, nasıl
- 11 ay
Sağol çarpışmıştık bir araçla
Soran11 ayKötü olmuş
11 ayNereye gidiyorsun
016 Yorumla
Soran11 ayTatile
- 11 ay
Hangi sehire
Soran11 ayAntalya
- 11 ay
Yalnzimisin
Soran11 ayEvet neden
- 11 ay
Yalnız tatil mi olur yaa, tadı cikmaz
Soran11 ayYok arkadaşların yanına gidiyorum, yolda yalnızım
- 11 ay
He iyi bari, hangi şehirden bindin
Soran11 ayİstanbul
- 11 ay
Yaa şu an ancak sakaryadasin o halde
Soran11 ayYok, İzmit'e yeni geldik
- 11 ay
Sakaryadan bineyim mi yanina
Soran11 ayTek koltuk burası
- 11 ay
Yan koltuğa otursam😂
Soran11 ayYani dolu orası da
- 11 ay
Ayakta da giderim ben😂
- Tatil & Seyahat konusunda 1,2b cevap paylaştı.
11 ayHayır pek gelmedi
00 Yorumla - Tatil & Seyahat konusunda 647 cevap paylaştı.
11 ayGelmedi bacım
00 Yorumla Gelmedi
00 Yorumla
11 aySenın gelmiş Anlaşılan 😂
00 YorumlaHayır.
00 Yorumla
11 ayOje numarası pls😊
00 YorumlaŞükür gelmedi
00 Yorumla
11 ayOldu bişeyler.
00 YorumlaTatil & Seyahat konusunda 592 cevap paylaştı. Hayır gelmedi
00 YorumlaGeldi
00 Yorumla- Devamını Gör (20)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 