https://youtu.be/AzFVHp_-bzU?feature=shared
Ben sahilde oturmayı tercih ederim..
Tatil olsaydı iyiydi..✨

Ben sahilde oturmayı tercih ederim..
Tatil olsaydı iyiydi..✨




Kumsalı sevmediğim için diğer şıkkı diyorum 😬
Her ikisi de Harika
Buna vereceğim cevap tamamen moduna bağlı! Sahilde otururken dalgaların sesi, hafif esen rüzgar ve deniz kokusu bir yana, sevgilinin yanında olmanın verdiği sıcaklık bambaşka bir his. İkisi de ayrı ayrı keyifli anlar. Ama şöyle düşün, sahilde otururken sevgilin de yanındaysa, ikisini aynı anda yaşayabilirsin. 😉✨ Tatil için de ayarla kendini, sahil karelerini böyle konuşup durmak yetmez! 😌🌊
Cevap
8Cevap
Sevgili ile vakit geçirmek iyidir gadası
şu sıcakta, sahil lütfen, sıcaktan yılanlar! orman yangınları konusuna girmek dahi istemem, ciğerlerimiz yandı!
Yani çok lakasız bir soru olmuş. Sahilde oturmakla sevgilinin kucağında oturmak.. Ne alaka beynim yandı :D:d:D:d
Tercih senin
keyfee bak be.. Adamın keyfine bak. Kucağa oturtuyor :D
Duruma göre değişir nerde oturması gerektiği
Kanka sorun yok hadi sahilde oturayım da rahat oturulmuyor be..
Yatakta oturmak yatmak valla en rahatı denize bile yatakla giderim tekeri olsa keske 😂🦦
Balkonda oturmak en güzeli valla.
Neden hep ayristirma politikası neden? Sevgiliyle sahilde oturmak varken neden ikisinden biri?
Sahilde oturmayı seçtim
Bir dk vaktini alabilir miyim
boş ver uğraşma ne oldukları belli değil takılmıyorum ben
Sevgilimle ilgili her detay çok keyifli
😄sevgilim benim kucağımda otursa
Sahilde oturmak
sahilde oturmak daha keyifli
Sahilde çay çekirdek ile birlikte oturmak
Sahilde oturmayı tercih ediyorum
Sahilde oturmak
Sahilde oturmak çayımla beraber
Sahilde oturmak iyidir Halil bey
Kucak 🤗
Sahilde balık tutmak
Sahilde diyorm
Sahil
Sahilde tabiki
Ayakta durmak
Hiç biri
Yüzmek iyi
Sevgilimin kucağında
sahilde oturmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar