İnsanlar tatil yapanları niye kıskanıyor?

Ailecek her yıl 3-4 defa tatile gideriz ve her sene mutlaka en az 2 kez yurt dışı tatilimiz vardır. Bu sene de ailecek 28 haziranda londraya (13 gün) sonrasında da 26 temmuzda Regnum Carya ya ( 5gece) gideceğiz. Her şeyi önceden planlıyor babam ve ona göre bütçe oluşturuyor. Evet bu tatiller çoğu insan için belki çok lüks ya da pahalı gelebilir ama babam da annem de iyi kazanan insanlar ve tatili seviyorlar. Her tatile çıktığımızda akrabalarımız laf söylüyor ya da kıskanıyor. Neden bir insan kıskanır hala çözemedim. Bilmiyorum yani ben olsam mutlu olurdum ya da bir şey hissetmezdim. Ama akrabalarımız hep hasetlik yapıyor neden? İstese onlarda yapabilir yani evet zorlanabilirler ama yapamayqcak durumları yok

İnsanlar tatil yapanları niye kıskanıyor?
Cevapla