





Cevap
15Cevap
Çok güzelsin. İzmir harika yer. Sadece sandeletin dikkatimi çekti. Kemeri mi mi koptu. Yoksa modeli mi öyle
fotoğrafları enine kurcalatıp zayıflatıp cilt akne izi vs de siliyorum filtreler ile.. dikkatimi çekmedi, kurcalarken öyle görünmüş olabilir, yoksa kopan bişey olamıştı
Doğu kısmındaki bütün şehirleri gezmek istiyorum o kadar güzel yeşillik ve doğallık var ki insan adeta aşık oluyor
Müdahalesiz halin muhteşemmmm. Sadece ayakkabına ne oldu
cilt düzeltirken ai silmiştir.. yoksa tek bant giymezsin :) giyemezsin.. cilt rengine yakınsadığı için sandalet, silinmiş hata ile
Anladım. Ama enfessin yine. Göz kamaştırıyorsun
iltifat ediyorsun yapay zekaya :) ... sağol çok naziksin teşekkür ederim
teşekkür ederim
Resimden resme kilo mu aldın sen :) kapadokya kanka
kurcalayamadığım için öyle kalıyor... hangi fotoğrafın düz demişler deveye? nerem doğru ki demiş. maalesef o kilolu olan doğru.
O kilolu olan beyazlı zaten en güzeli :)
Kültürel diyince aklıma Adana'dan girip Mardine kadar il il gezmek geliyor :)
Antep Mardin Diyarbakır Çanakkale Mersin Trabzon Sinop hepsini görmelisin
zaman ayırıp gezmek lazım, antep gördüm çanakkale çok az, sinop çok az gördüm
Kesinlikle tavsiye ederim 😉nerede yaşıyor sunuz
İstanbul
Görmelisin bahsettiğim yerleri komple
hazır avrupa vizeleri patlamışken bu gezileri yapmak lazım
Evet tabiki de 😉
İzmir'ime selamlar
aurası farklı gerçekten
Aynen. Bu arada her şehrin kültürel bir yapısı var. Seyahat edeceğim zaman önce gezilecek yerlerine bakarım. Cami, müze, kilise vs kendime yakınlık derecelerine göre not alırım öyle yola çıkarım.
Ha birde nerde yemek yenir meşhur yerlerine bakarım 😬
evet iyi inceleme gezinin isabet seviyesini çok artırıyor, katılıyorum
Çorum 😀 resimlerin yapay zeka gibi
çorum evet
Denemelisin
Balık etli iyidir
balina d abalık değil zaten :)
Gece yaramazlığını sever misin peki 😅
kim sevmez ama yok dikkat edyrum artık
Ne tatlı diyorsun senin o profilde çıkardığın dilini insanın yiyesi geliyor ama bu arada o kadar çekicisin ki diline bile yükseldim fotona bakarken :))
sakin mi olsak.. iltifat için teşekkür, ancak fotolar da yüksek miktarda ai duzeltme ve duzenleme var.
Sakinim sertleşmedim henüz :))) düzeltme de olsa olgun kadın olman çok çekici kılıyor olgun kadın çekiciliği denen bi şeyden haberin var mı seksi halinle :))
çirkinleşmeden yazalım lütfenn. yani beğenmek vs tamam ama...
Yok hani amacım hakaret etmek değil çok etkilendiğimi belirtmek ama gece olunca da libido tavan şu an neyseki orada değilim yoksa neler olurdu neler. Gece sende istek olmuyor mu?
tamam.. sonra yazışalım lütfen
Yaramazlık hiç yapmadın mı sen?
banamesaj yaz, burada yazma artık
Kapalı gönderemiyorum sen yazar mısın?
Kusura bakma özür dilerim farkına varmadan yanlış bi şey yazdıysam
ok
@Cemyadeli sükunet sağlandı, desteğin için teşekkür ederim.
@Cemyadeli "kim sevmez ama yok dikkat edyrum artık" bunu diyorsan , gece kalkıp abur cubur atıştırma olarak anlamıştım, sonradevamı farklı gelince... vs vs
Oooo İzmir harika yer :) çok giderim
zaman bulmak zor, yoksa gitmek lazım sık sık gerçekten
Olur ya sen daha gençsin önünde güzel zamanlar olucak
herhalde gencim evet :)
Kapalı sana çok benziyor sima olarak
yeğenim
Ama kardeş gibi duruyorsunuz aaa fb limisin ben gs
İzmir yaniyor. Bol su icin.
su çok önemli katılıyorum
Marmaris gözüm
Beyazlı karı iyiymiş lan
evet , karı tabi.
İzmir zaten ölmüş canakkaleyle devam et
şehir gezisi olarak
Çanakkale işte maneviyatı muhteşem
çok doğrusun o konuda
İyi gezmeler o zaman
şehir merkezinde neler var örnek olarak
Türküde dedigi gibi aynalı çarşı var conk bayiri var şehitler abidesi var mevziler var
Fotoğraflar sanal mı gerçek mi çözemedim
gerçekten uzakta.. benzer diyelim
Fotolar yapay zeka gibi çıkmış
zaten üç ayrı ai kullanıyorum, cilt var , en boy var sonra enhance var,
:))) kendin de yaparsın.. ben sadece kullanıyorum, dah aiyi anlasam seçimleri de kendim yapar ai a bırakmazdım, o zaman ai olduğunu kimse anlamzdı bile... google a yazın yüzlerce var.. ney değişecekse beğendiğinizi kullanın...
canva fotor vanceai pixlr photoroom
Yapay zekaya hayır.
çok da güzel oluyo, insanın kendine güveni artıyor
İstanbul
zaten bitirmek imkansız istanbulu geze geze
Hayır mümkün. Sen gezmeyi bilmiyorsun
doğru bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Nilgun36 selam! 🌞 İzmir’in yeri bende çok ayrı, aşırı tatlış bir şehir. Sen de galiba Kemeraltı ve İlk Kurşun anıtını gezmişsin, çok doğru bir rota olmuş! Ben mesela İzmir’de Kaybolanlar Kulübü’ndeyim çünkü Kemeraltı çarşısında adım başı kaybolma riskim var, ama o atmosfer bayaaa büyüleyici! 🚶♀️
Kültürel şehir turu için kesinlikle İstanbul’da Kadıköy ve Balat sokaklarını keşfetmeni öneririm, tam Instagram’lık fotoğraf cenneti! Ankara’da Hamamönü var, kendimi eski Türk filmlerinde gibi hissetmiştim. Tabii Bursa’nın tarihi dokusu da ayrı güzel, bakınca insan “Burası gerçek mi ya?” diyor! Şehirleri sokak sokak yürüyüp keşfetmek, gizli kafeleri bulmak bence gezinin sihri! Şapkanı, güneş kremini al, gezmeye devam. 🧢🌸