Uçakta biriyle tanıştım ama adımızı soramadık. Nasıl bulacağım onu?

Uçağa binmeden önce alanda otururken farklı bir yere uçacak arkadaşım vardı pek iyi değildi. Nişanlısı ile tartışmıştı öyle biraz bitik duruyordu. Neyse benim uçağa girişler başlayınca ben vedalaştım o sırada boaringden geçerken arkadaşın ablası aradı vedalaşamadik kusura bakma vs falan dedi teli kapattım önümdeki kişi konuştu. Yanlış anlamayın arkadaşınızı hiç iyi görmedim baş ağrısı basite alınacak bir şey değil dedi, ben beyin cerrahıyım. Dikkat etse iyi olur. O şekilde uçması pek iyi gelmeyebilir dedi. Bende ayak üstü yürürken konuştum sonra farklı yerlerde oturduk görmedim kendisini. İndikten sonra servise giderken karşılaştık sonra otogara gidiyor mu dedi bana direk bende evet ama dolu dedim isteseniz bakayım dedi sonra evet doluymuş şuradaki servise gidelim isterseniz dedi bende olur dedim. Yürürken valizinizi alayım bende teşekkürler hafif zaten dedim. Neyse oturduk arkalı önlü biraz daha konuştuk. Ama ben pek ilgili olamadım o an pek odaklanamadim açıkçası hoş ve iyi birine benziyordu. İsimlerimizi bile söyleyemedik. İnerken vedalaştık tanıdığımıza memnun oldum falan dedim ama hiçbir iletişim yok 🥲 ne yapabilirim. Oturduğu koltuk numarası dahi hiçbirine bakmadım

Uçakta biriyle tanıştım ama adımızı soramadık. Nasıl bulacağım onu?
Cevapla