Deutschbahn tren cezasını ödemem gerekiyor makbuzum yok?

Herkese merhaba iki sene önce Almanya'ya gittim ilk yurt dışı çıkışımdı ve deutschbahn dan ceza yedik yanlış bilet aldığımız için ( ozaman makbuz vs vermişlerdi galiba ama kayboldu ) arkadaşım bana ödememe gerek yok turist vs bişiy demişti bende pek umursamamıştım ama şu an ödemek istiyorum pasaportuma yazıldı ceza mail adreslerine yazıyorum ama fixlenmiş hepsi nasıl ulaşabilirim veya nasıl ödeyebilirim şu an Türkiye'deyim
Deutschbahn tren cezasını ödemem gerekiyor makbuzum yok?
Cevapla