Otobüste yanımda oturanlar çok kasılıyor geriliyor neden?

Bugün 3 kere otobüse bindim 5 6 farklı kişi oturdu hepsi ayrı ayrı bi kasıldı gerildi neden rahatsız oldular naptım dayıcım ben bunlara ya

Güncellemeler
1 yıl
BU çoluk çocukta kasılmayı ego kasmak sanıyor ya kızım hayat sizin lisenizdeki berkecanın kasılma hareketlerinden ibaret değil kasılmak farklı anlamlarıda var öğrenin ergen olmayın
Otobüste yanımda oturanlar çok kasılıyor geriliyor neden?
Cevapla