Evet gittim o tas sokaklarda gezdim dovme yaptırdım basimi bağladım müzelere kiliselere camilere hepsine gittim bence çok güzel bir yer neden önyargilisin peki
Dara antik kenti, Mor Gabriel manastırı, Kasimiye Medrese-i görülmeye değer. Mardin merkezde pek bişey yok. Midyat aşırı kalabalık gezilecek bir iki konak dışında yine bişey yok
Evet orada yaşayan arkadaşlarım var. Mardin çok abartıldığı için çok heves ettiler ama şimdi gezecek yer yok diyorlar. Konaklar gezilir biter zaten tekrar tekrar gidilmez ama doğal güzellik olunca sık sık gidilebilir. Beni daha çok çekiyor doğal ortamlar, doğayla iç içe olmak
Tercih meselesi. Mardin bir kere olsun görülmeye değer. Güzel kafeler bar güzel bir kahve içersin telkari alırsın hatıra, Midyat Süryani çöreği güzel, şarap seversen alırsın. Tek tarihi yapı olarak düşünme
Ben daha önce Mardin'e gitmiştim buram buram tarih kokuyor diyebilirim eğer tarihi yerleri seviyorsan tam sana göre diyebilirim birde insanları da çok sıcak kanlı
Ay bu foto efsane ya! Mardin’e geçen yıl baharda gitmiştim, inan cidden abartıldığı kadar varmış, hatta abartı da az bile 😂 Taş evler, gün batımı, o daracık sokaklarda yürürken kendini film setindeymiş gibi hissediyorsun. Hele o minik kafelerde kahve keyfi... Ahh diyorum, dönmek istememiştim! Önyargılarını bi kenara at, dönerken “Bir dahaki sefere kimlerle geliyorum?” diye story atarsın kesin 😅 O mistik havası seni baya şaşırtacak, garantiliyorum! Git ve tadını çıkar, bana da bol bol fotoğraf atmayı unutma 📸✨