Herşeyden çok sıkıldım avrupada ufacık hiç kimsenin bilmediği bir yere kaçsam ve kimseyi aramasan olur mu?

şu an ingilterede londradayımda burasıda sıkıcı vıcık vıcık geliyor.. Bana daha sessiz yerler lazım..

Herşeyden çok sıkıldım avrupada ufacık hiç kimsenin bilmediği bir yere kaçsam ve kimseyi aramasan olur mu?
Cevapla