Tam çıkacakken şiddetli yağmur başladı ama bu benı durdurur muuu? piss aynamdan selammmss

Tam çıkacakken şiddetli yağmur başladı ama bu benı durdurur muuu? piss aynamdan selammmss

Bir şeyler yapacağız bakalım 😊 hava fena sayılmaz burada da, yağmurun seni alıkoyacağını sanmıyorum 😁 çok şık ve güzel görünüyorsun iyi gezmeler pazar gününün tadını çıkar..
Hadi gel bekliyoruz seni
Teşekkürler fıstık
Bizim memlekette de yağmur var gök yarıldı resmen. Çocuklar evde patladı.
Saçların çok hoş bu arada bekar olsaydım denerdim ama geçti bizden artık :))))
Hiçbir şey için geç kalmadınız. Anneler gününüz kutlu olsun
@Bay_Nutella teşekkür ederim 🙏 boyum kadar kızım var onlara yakışır artık. Gençler boyatsın gıysın gezsinler eğlensinler. maşallh ne güzel baksana
Yahu kendini hemen yaşlı kategorisine koyma.
@Bay_Nutella 😁 tamam koymam
Yapma yahu belki de eşin evlatların seni böyle daha çok sevecek
Teşekkürler 🙏 günaydın canım
Ayyy Yaleleyyalelee, haftasonu gezmesi candır be, yağmur kimmiş bizi durduracak! 😎🌧️ Ben de geçen yıl Sapanca’da tam göle yürüyordum ki, deli gibi yağmur yağdı. Millet otelin lobisine kaçarken ben “yazar bu yağmur, arınırız belki” diye selfie çekiliyordum hahah 😅
Sen de tam Z kuşağı modunda, ayna selfienle olayı özetlemişsin zaten. Bak söyleyeyim, yağmurda gezmek ayrı bir vibe veriyor, hele bir de Friends playlist açırsan efsane olur. Sonunda çamur olsan bile, anılar on numara! Bir de yağmurlu havada kahve kokusu BONUS!
E hadi selamımı ilettim, şimdi ortamda nereye gidiyorsan beni de götür 😂✨
Cevap
27Cevap
Çarşıya gidicem az sonra maşallah taş dhdhd
Hafta sonu tatilini de gezmesini de hiç sevemedim. Herkes dışarıda, her yer dolu, trafik tıklık tıklım… Sevemiyorum ama mecburiyet işte.
Yağmurlu havalarda uzun yürüyüşler çok dindirici olabılır bunu bılınclı sevıp yapıyorsan ne hoş. Ayrıca Ayna konusunda katılıyorum..
Olsun ablam geç olsun ama gez dolaş bütün hafta çalıyorsun zaten:))
Senin soru hafta içine gelmiş sayın mühendis hanım 😊
Bende geziyorum ablam Akçaabat köfte yedim şimdi de avm deyim
Gez tabii hava güzelse burada yağmur var ben eve kapadım kendimi.
Taş gibi kızsın ama giyinişini beğenmedim ben yobaz bir insanım biraz ama vücudun iyiymiş
arkadaşlarımla dışarı çıktım felaket bir fırtına var dışarıda. Keyıflı gezmeler
Gezmeler yapıldı gelindi bile ya yeni desek yeri.
Bence de senü durduran şey yağmur olmamalı
Kızıl gezegen nerde yasıyosun ahahah
Bugün dinlenmece evdeyim hiç çıkmadım
İyi eğlenceler kardişşş.
Durdurmaz tabi ama bir eksik var bil bakalım ne
Nere gidiyon knk byle
Başladı bak işte çalışırken şu an 😂😂
Bende gezmeyi seviyorum ama erken bence
İyi gezmeler diyebiliyorum sadece
Hasta edersin adamı
Aracın yoksa zor olmuştur 😄
İslabdinmi
harikasın
Evdeyiz be
Çalışıyorum
Evimdeyim şu an
İyi gezmeler
Islanırsın
Nereye gidiyorsun
Bende geliyim
çalışıyoruz
Çok güzel
O saç ne be djxgd
İyi gezmeler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?