Gezmeyi çok seviyorum tek başıma yanlışmı bu herkes yadırgıyor?

Haftaiçi çalışıyorum haftasonu bir günde öğleden akşama beşe kadar dışarı çıkıyorum geziyorum bu yanlışmı sizce yaş 25 bu arada
Gezmeyi çok seviyorum tek başıma yanlışmı bu herkes yadırgıyor?
Cevapla