Rusya moskovaya gideceğim bana tavsiye verir misiniz?
Sizce ne yapmalıyım
Rusya moskovaya gideceğim bana tavsiye verir misiniz?
Sizce ne yapmalıyım
Hava durumuna bak
Kalın giyin
Pasaportunu yanından ayırma kaybetme sıkıntı yaşarsın
Cebinde para olsun.
3 aşağı 5 yukarı en azından temel şeylerin değerini bil araştır öyle harca
Ha bir de kazak türklerinden uzak dur
Diger tavsiyeler için teşekkür ederim zaten kuzenimin yanına gideceğim o da orada mühendis
Onu ziyaret edeceğim de kazak Türkleri ne alaka?
Dolandırıcılar mi?
havaalanindan alacak kuzenim bizi
Zaten kuzenim kazak bir taksici dolandirmis
Fazla para istemiş
Karşındaki kişiler muhtemelen İngilizce bilmeyecek. Telefonuna Rusça çeviriyi internetsiz kullanabilmek için indir.
İneceğin havalimanından kalacağın yere ulaşım nasıl oluyormuş gitmeden önce mutlaka araştır. Orada indikten sonra internetin yoksa bakmak mümkün olmuyor, zorluk yaşarsın.
Havalimanındaki döviz bürosundan sadece gideceğin yere ulaşımda harcayacağın kadar parayı dönüştür, makas çok fazla oluyor, boşa ucuzdan bozdurmuş olursun. Sonra şehir içinde daha düzgün kur oranları ile ihtiyacın oldukça bozdurursun.
Toplu taşıma için ne yapman gerekiyor onlara da gitmeden bakmanı öneririm. Gittikten sonra anlamak zor olabiliyor.
İlk defa yurt dışına çıktığın için havalimanında girişte zorluk yaşayabilirsin, olağan bir durum, hazırlıklı ol. Ülkeye giriş için gereken şartlar ne ise onları kontrol et ve eksiksiz bir şekilde tamamlamaya çalış.
Daha önceden oraya gitmiş olan kişilerin yazılarını bulup okumaya çalış, ekşisözlük'te başlığına falan da bakabilirsin. Neresi gezilir, nerede ne yenir falan bunları önceden öğrenmek oradaki seyahatini planlamanı kolaylaştıracaktır.
Dolandırıcılar ve yan kesicilere karşı dikkatli ol, sırt çantanda değerli bir şey taşıma. Gözünün önünde ya da elinle koruyabileceğin bir yerde taşı.
Çok çok teşekkür ederim tavsiyelerin için uyacağız hepsine zaten araştırma yapıyorum
Bir haftada ve üzeri kalacaksan oturum kaydı yaptırman lazım ve pasaportla onu sürekli yanında bulundurman lazım ki polisler çok çeviriyor remi ve sivil giyimli evrakların tamsa sorun çıkarmıyorlar
Evet yaa öyle olaylar olduğunu duymuştum tavsiyen için teşekkür ederim
Rica ederim bende gidip gördüm oraları arkadaşlar edindim hatta bir tanesi Türkiye geldi gezdirdim onu
Bir hafta kalacağız inş sorun etmezler
Bakalım siyasi durumlar çok etkiliyor Rusya Türkiye arasında anlık bir sorun olsa o sorunu oradaki Türklere direkt hissettiriyor
Ay ne güzel rehber olarak kuzenim var o da ara sıra rusyay gidiyordu iş için bu sefer biraz temelli gitmek zorunda kaldi orada çalışıyor rehberim o olacak bu yüzden kafam rahat inşallah bende arkadaş edinirim ama bir hafta için biraz imkansız
Evet kısa bir süre ama belli de olmaz belki bulursun arkadaş kuzenin çevre de vardır zaten
Vay beee inş biz gidince siyasi bir olay olmaz
İnşallah
Evet vardır benim yaşımda birileri varsa olabilir
İnşallah
Hey tatlım! 🎒 Moskova’yı ilk kez ziyaret edecek olmanın heyecanını anlıyorum, benim de gezdiğim en çılgın şehirlerden biri! 🌍 İlk tavsiyem: bol bol yürüyüş yap ve metro ağlarını kullanmayı unutma, metro istasyonları adeta sanat eseri gibi! 🚇 Ayrıca, Kızıl Meydan ve Kremlin’e mutlaka göz at, orada görmek istediğin her şeyi bulabilirsin. Bir de, soğuğu da düşünerek kalın giysiler ve sıcak çaylar hazır olsun! ❄️ Türkçe konuşanlar da bulursun, merak etme. En önemlisi; anılarını kaydet ve eğlenmeyi sakın unutma! Tatil planın harika geçeceğine eminim! ✨
Cevap
12Cevap
gezsin bolca
Kalın giyin, Amerika veya Avrupa ülkeleriyle ilgili olumlu konuşmalar yapma
Neden?
Çizdirebilirsin.
Ruslar şuanda bu bahsettiğim ülkelerden nefret ediyor
Başın belaya girmemesi için temkinli olmakta fayda var ondan dedim
Teşekkür ederim tavsiyen için
Parana cüzdanına dikkat et çalışdırma rezil olma
Çaldırma*
Okeyyyy mennn
🤙👊
Dönmemeni tavsiye ediyorum hewal
Neden?
Hayatini yasa 0 dan basla hayata yeni bir sayfa ac. Ben yeni bir sayfa acmistim tek basima bir sehire tasindim ama bu sayfada doldu yurt disina cikip bi sayfa daha acmam gerekicek insan kitap bitmez djdbndnd
İnş onu başka ülkede yaparım bir ülkeyi görmem lazım
Tabi o da var mesela ben avusturalyaya gitmwk istiyorum ama vize vermeleri icin bir kac defa avrupa ulkelerine sorunsuz bir sekilde giris cikis saglamam gerekicek
Hakkinda hayirlisi gez toz eğlen, allaha emanet
Şimdiden kolay gelsin sana inşallah hayallerine kavuşursun
Eyw sende
Evw
paran olsun ve rehberin olsun
Kuzenim var rehber olarak
tamam iyi ozman ve yabancilara pek güvenme
Eeee zatennnn
Biliyorsan sorma ozman akillisi yoo ya
Hdjakdkskakdjajxjajsjaisjsjsjdjja
Sizin gibiler yurt disina çikabilir mi imkansiz köyünde otur yeterli sana
Köyde yaşamıyorum meeeennnn
Ya he he
Üfffd
Iyi geceler yazma
Yanına bir kaç kıyafet al 😂
Eee bir zahmet
geri dönme
Tm
tmmdır
Yanına yiyecek al
Neden?
Alırım
Alirim teşekkür ederim
Söyle
Knk seni nasıl alayım hahdjajahahaushajauaus
Knk sjdiaoskakskdkskdbsjaks
Sıkı giyin
Mayıs ayında da mi soğuk?
10 ila 15 derece gündüz gece daha da düşük
Teşekkür ederim sıkı giyinirim
Akışına bıraak
Öyle olacak inş
Totoya sahip çık.
Neden?
Nasıl vize aldın
E vizeden aldık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?