Uykusuzluk, termos kahve, atıştırmalıklar, play list:) ve en önemliside depoyu asla full doldurmam 200 300km de mutlaka araçtan inerim

Uykusuzluk, termos kahve, atıştırmalıklar, play list:) ve en önemliside depoyu asla full doldurmam 200 300km de mutlaka araçtan inerim

Ara sıra uzun yola çıkıyorum. Eskişehir'den Kütahya'ya gidersem, çoğu zaman LPG'yi çok doldurmuyorum, azalsa da 200 liralık koyuyorum. Ailecek Erdek'e tatile giderken mecburen LPG'yi fullüyoruz. Dönüşte Karacabey veya İnegöl'e kadar dayanıyor. Arabamız Eskişehir-Erdek gidiş dönüş ortalama 1,5 depo LPG yakıyor. Onun dışında genellikle su, ufak tefek bisküvi atıştırmalığı alırım. Uykusuz kalmışsam marketten soğuk kahve alırım, yol boyunca içerim. Enerjim onlar sayesinde geliyor. Enerji içeceği asla tüketmiyorum.
Cevap
1Cevap
severiz evet
Uzun yol yolculuğu en iyisii. Daha çok uyuyorum ben. O kadar rahat oluyo ki😂
Uzun süredir gitmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?