Kimseye bir zararları yok. 5 kişi arkamda gidiyoruz bakalım.

Kimseye bir zararları yok. 5 kişi arkamda gidiyoruz bakalım.

Yolculuğa çıkmadım. ama buralara çok gelirler kaldıkları yere götürmüşdüm bir iki kere. mahelleleri karıştırıyolar bazen. ve yahu ne zararı olacak ki? Ten rengi başka karakter yapısı-insanın mayası bambaşka bir şey
Bu konu aslında farklı kültürlerle tanışmak ve birlikte anılar biriktirmek için güzel bir fırsat olur bence. Dünyada birçok farklı insan, renk, dil, kültür var ve bunlar hepimize farklılıklarla zenginleşme şansı sunuyor. Kendim bir tatilde tren yolculuğu sırasında farklı bir ülkeden bir çiftle tanışmıştım. Hem bu sayede onların kültürünü öğrenip hem de anı biriktirmiştim. 😊 Sen de bu yolculuğu keyifle geçir, kim bilir belki harika bir sohbet ve yeni bir dostluk doğar! 🌍❤️
Cevap
7Cevap
fark etmez bana
Kendi insanımızın içerisinde bile bazı çürükler varken endişe duymadan gitmem mümkün değil. Endişe duyarak yolculuk ederim diye düşünüyorum.
Uff yemin ederim erkke yaaa kuranima adamların AP apbl ayrı bir havası var
Şake şake sen daha yakisklisn tabiki canım
Skakaja l sjsj ciddiym
Yalnız bayağı yakışıklıymış. Bence cefakar ve samimi insanlar.
@Asfgfdff sende bul bir beyin kullan bence.
@Asfgfdff eksik olan kişi yaptığı yorumlardan apaçık ortada.
@Asfgfdff olsun kafamın içi sulanmış değil en azından.
Beyaz erkekler kıskanır öyle deme
Dostum bu adamlar dünyanın en kriminal adamları
Türkiyede kuzu oldular. :)))
Onlarda insan insanların izinsiz fotoğrafını çekemezsiniz
Rahatsız edici abi ben sakinim
ayyy ne şanslısın yaaa... benim bi zenci sevgilim vardı şeyiii fill hortumu gibi büyük ve kalındı.. zaten çoğunun büyük oluyomuşşş
zenciyi deneyen beyaza dönmez daha
karabük turizm i otobus
Mühim olan saygılı olsunlar
Uyursan belli olur dikkat li ol yine 🤣
Lan bide çaktırmadan çekmeye çalışıyor ahah
Guzelms
Karabük
Ne farkedrr insan sonuçta
Adamların gerçekten ayrı bir karizması aurası var
Uyuma dikkat et
Uyanik kal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?