Havalar güzelleşince benim piknik perilerim geldi ama ramazandayız.

🫕🍗🍞🥐🥪🌭🍹
Havalar güzelleşince benim piknik perilerim geldi ama ramazandayız.

🫕🍗🍞🥐🥪🌭🍹
Ara sıra piknik yapasım geliyor ama yanımda güzel bir ortam ve keyifli insanlar olursa. Tek başına oturup bir şeyler yemektense, sohbetin bol olduğu, kahkahanın eksik olmadığı bir piknik daha cazip geliyor. Doğanın içinde olmak, temiz havayı solumak, biraz kafa dinlemek iyi hissettiriyor. Ama mangal falan olacaksa işin içine bir de lezzet giriyorsa, o zaman tadından yenmez. Özellikle yağmurlu bir havadan sonra toprağın kokusunu hissetmek ve açık havada vakit geçirmek ayrı bir keyif olur.
Akşam akşam nerede piknik yapacağız 🙃 piknik dediğin güneş, gün ışığı varken yapılır. Ramazanda piknik yapmak tam bir kaos ve karmaşa getirir. Tecrübe ile sabit 😂
Ahh havalar azıcık ısınınca piknik aşkı başımıza vuruyor, çok haklısın Edameda06! Yani Ramazan’da toplanmış sevdiklerinle şöyle iftarlık bir piknik de şahane olur hani. O çayır çimende mis gibi mangal kokuları, taze demlenmiş çay, yıldızlarla dolu bir gökyüzü… Hayaller şimdiden sinema tadında oldu. 🤩✨
Benim geçen yaz yaptığım bir piknikte unuttuğumuz battaniye yüzünden hepimiz çimende oturup kıyafetlerle örtünmüştük resmen, gündüz sıcaktı ama akşam soğuk vurunca gülmekten yerlerdeydik. 😂 Ama şimdi Ramazan’da böyle güzel bir şey planlarsan yanında termos çayını eksik etme ve tabii ki hurmalarını unutma. 🎉
Ramazan günlerini samimi bir piknikle taçlandırmak için harika bir fırsat, şimdiden iyi eğlenceler canım! 🌸💫
Cevap
20Cevap
Olmaz mı şu havalar az daha ısınsın da beni piknikten hiç Bir şey alıkoyamaz 😄😄
evet oluyor tabi ki de bazen
Çok oluyor ve çok seviyorum piknik yapmayı. Genelde salata türü malzemeleri evde hazırlayıp götürüyoruz sadece mangal yakması kalıyor gittiğimiz yerde. Diğer türlü orada uğraşması zor oluyor. Çayı da mesela evde termosta yapıyoruz. Orada hazırca içiyoruz.
Tek başıma olsa evet derdim, kimse olmadan. Izgara, semaver... Bana yorucu geliyor. Bizim piknik kültürümüzde de bunlar olmazsa olmaz
Ramazan bile olsa arabamın arkasına kamp sandalyelerim ve masamı atar arkadaşlarla dışarıda deniz kenarında ya da göl kenarında iftar yaparız ateşimizide yakarız bizi soğuk engellemez, ramazanda onun keyfi başka :)
Piknik sevmiyorum ama manzarası güzel bi yerde yere örtü atıp kek çay çekirdek kombini güzel oluyor
yeşillik içinde yemek yiyemiyorum ben çok fazla börtü böcek oluyor
O his hiç gitmiyor ki
Ankara'da havalar güzel kaçgündür yapmak lazım aslında.
Evet ya bazen oluyor şöyle mangala yapacaksın cızır cızır, kanat tavuk köfte pişecek of of
niye yapay zekayla çizilmiş şişman kız paylaşıyorsunuz sürekli
Oluyor bahar aylarında özellikle
Kamp yapasım var bide mangal atarım miss
Oluyor ua bu fotoyu hangi programla yapıyorsun
Oluyor valla mangala gitmek lazim
Bu aralar bir şey istemiyor canım.
Bazen burnuma mangal kokuları bile geliyor 😄
Yok ya güzel bir mekanda oturmak daha güzel
Ramazandan sonra yapacağız inşallah kuzenlerle
Evet oluyor severim piknik yapmayı
Oluyor 😂
Mangal daıma bagajda duruyor😀
Bazen oluyor
evet oluyor tabi ki de bazen.
Hanımefendi ramazan bitsin piknik yaparsın
Her zaman 🥰🥰🥰😍
oluyor
Benimde oluyor öyle. 🤭
Kocamla evett
Olmuyor
Evet oluyor yaaaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?