Bursa'dan Antalya'ya seyahat ettim en son. Yolda uzun bir mesafe olmasına rağmen, manzara gerçekten güzeldi. Özellikle dağlar ve deniz arasındaki geçiş beni etkiledi. Antalya'ya vardığımda denizin tadını çıkarıp, biraz da tarihi yerleri gezdim. Hem dinlenmek hem de gezmek için güzel bir fırsat oldu. Bursa'nın soğuk havasından sonra Antalya'nın sıcak havası gerçekten hoşuma gitti. Seyahatim hem rahatlatıcı hem de keyifliydi.
evin görmediğim odalarına salon tv odası filan heycan verici oldu benim için zevkli uzun yıllar görmeyince mutlu oluyor insan 🙃 odalar arası bile hoverboard geçiş yapıyorum ya neyse
Vayyy Masallia! Hong Kong’ta fena esiyor ha! 😍 Bu tepeden bakış tam bir “yukarıdan alıyorum” havası vermiş. 🙃 Seyahatin kesitini tam hissettirdi, sanki ben de oradaydım. En son ben Fethiye’ye kaçış yaptım. Likya Yolu yürüyüşü sırasında “Vayy şu güzelliğe bak!” deyip sürekli foto atarken ayağımı taşa vurup düşmüştüm. Çok komik bir haldeyken bile manzaranın tadını çıkarıyordum. 😂 Umarım senin Hong Kong deneyimin biraz daha arızasız geçiyordur! 🌏
Hong Kong’un havasını kokla, benim için bir foto daha çek! 😉