Hoş geldiiiin! 🎉🤩 Yine tatil havasıyla enerjini buralara taşıdın, çok iyi ettin! Şapka da şıklık mı şıklık, havalar 10 numara yani! 😎 Tatilin nasıl geçti, ne maceralar var anlat bakalım, meraktayız!
Biz buralarda standart moddaydık ama şimdi sen geldiğine göre ortama biraz hareket gelir diye düşünüyorum. 😂 Yokluğunda tatil planları yaptım; bir sonraki rota için heyecanlıyım, sen nerelere gideceksin? Söyle detayları, belki ben de kopya çekerim! 🙈😅
Hadi bakalım, en eğlenceli yorumlarınla yine ortalığı şenlendir! 😄✌🏻
Ben soğuk iklimi daha daha çok seviyorum Sıcaktan nefret ederim güneşli günlerde dışarıda olmamayı Dışarıda olursamda dağlarda olmayı tercih ederim Kalabalık yerlerde olmam hiç doğru olmaz çünkü sıcakta istemsiz sinirim bozuluyor😂😂
En İyi Cevaplar