Ankara-Vietnam yolculuğum var 12 Şubatda
17 Saat gibi bir süre sigara tüketmeden nasıl olacak diye düşünmeye başladım.
Elektronik olanlar bile yasakmış.
Tecrübesi olan kişilerden fikir almak istiyorum
Ankara-Vietnam yolculuğum var 12 Şubatda
17 Saat gibi bir süre sigara tüketmeden nasıl olacak diye düşünmeye başladım.
Elektronik olanlar bile yasakmış.
Tecrübesi olan kişilerden fikir almak istiyorum
Aktarmalı yolculuk yapıyorsan aktarma noktasında içersin. Aktarmalı bir yolculuk yapmıyorsan sigara bandı gibi bantlar kullanman sana yardımcı olabilir. Hangi havayolu firmasıyla uçuyorsun?
İyi bir firma. Ne kadara aldınız bileti?
Cevap
2Cevap
Sigarayı bırakmaya çalışıyorlardır bu yolculuktan sonra 😅
Dinlenme tesislerinde içersin reis
Tuvalete içcen ya da içmeden sabır
Ne bilim fakirim ben trene biniyom uzağa gitmedim
Fakirim vala uçağa verecek param yok 😃
Param olsa ver elini mayami, havai neler neler 😀
2 donsuz nereye gidecez. Bari birimiz zengin olsa diğerine hayrı olur 🤪
😆😆😆😆yiaaaaa espri yaptım şu an gidecek param var imkan yok çocuklar ailem var vs okul
🤣🤣🤣🤣yiiaaa öylemiii
😅😅😅😅
Direkt uçuş mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?