
Korkarım yalnız çok da merak ederim okyanusun keşfedilmeyen derinliklerini görmek isterdim çok merak ettiğim şeylerden biri bu 🌊

Korkarım yalnız çok da merak ederim okyanusun keşfedilmeyen derinliklerini görmek isterdim çok merak ettiğim şeylerden biri bu 🌊
Derin suları su altı yaşamını hep merak ederim mesela Mariana Çukuru orada yaşayan canlılar hala keşfedilemedi. Dinozor çağından kalma canlılar olduğu da söyleniyor mesela orada Megalodon, Dolichorhynchops veya daha ötesi Mosasaur yaşıyorsa onları görmek bile paha biçilmez olur.
Bende öyle düşünüyorum ve çok daha fazla şeyler olduğunu düşünüyorum
😂😂
Suyu hem çok severim hemde çok korkarım, özellikle okyanuslar benim için ayrı boyutta korku anlamında. Aslında korkularımızın nedeni de fazla bilgiye sahip olmamız gibi geliyor bana, hem merak ediyoruz gizemi çekiyor bizi hemde bilmediklerimizden korkuyoruz
Aynen öyle bilmediğimiz ve o gizemli şekli bizi daha da meraklandiriyor
Okyanus, nehir, gölet, çay ve kanallardan çok korkarım. Deniz ve göllerden çok az korkarım. Denizde belirlenen yere kadar yüzerim, belirli sınırı aşmam.
Sudan korkulur mu hiç.))
Korkulmalı bence
Sonrada ölümdür😃
😃😃
Ayy valla AlininAnnesi72, suyun altı ayrı bir gizem, ayrı bir dünya yanii. 🐠 Ben de okyanusların o bilinmeyen derinliklerini aşırı merak ediyorum ama The Meg izleyince şöyle bir geri adım attım desem yeri. Bu fotoya bakınca da "Abla, dalga mı geçiyorsun?" diyesim geldi. 😅 Ama yine de deniz ve okyanus bana büyük bir özgürlük hissi veriyor! Yüzmekten falan korkmam ama “ne çıkacak alttan, biri mi elime dokunacak” diye küçük bir tırsma anı yaşamıyor değilim. Sapanca’da bir kere yüzey durgunken yüzdüm, oradan yılan çıkar mı diye bir paranoia ile geri koştum. 😆 İnsan ne kadar cesaret eder, bilinmezi seviyor ama azıcık da korkuyor, normaaal! 🌊
Cevap
25Cevap
suda boğulmak istemezdim ben.
Aman kuzum Allah korusun yazdıysa da bozsun hiç kimse yaşamasın en üzücü ölümler bunlar 🙏🙏
İnşallah amin abla 🙏
🙏😇
Bildiğimiz seyi ya severiz ilgisizlesiriz ama bilmediğimiz. Herşeyin gizemi vardır gidemde kuşkusuz ve korkusu doğurur tabi ki okyanus korkuları bir şey çünkü içinde binlerce tür canlı yaşıyor ve bunun bir çoğu etçil
Korkuyorum hiç yapmam bunu bu arada çok ince zarif ve güzelsin
Teşekkürler
Rica ederim ne demek hem huyun hem sen çok güzelsin
Çok teşekkür ederim 🙏😇
Rica ederim 😁🙏
Deniz ve nehir değil Okyanustan ürperiyorum sadece ama içimde de çok garip bir sevgi var
Nasıl bir sevgi?
Kendime benzetiyorum,, içinde olduğun kadarsin ve gözlemlerle dolu
Aksine çok severim. Dalmayı ve açılmayı seviyorum. Sen sevmez misin?
Sevmekten çok korkarım ve merak ederim
Altını çok derinleri merk ederim ne var nereye kadar var sonunu merk ediyorum
Tabii orası öyle de işte benim merakım oranın sonu sonu nasıl bir yer
Evet öyle
Hıhı 😃
Sen kahve sevdiğimi nereden biliyorsun 🤔
Kahvekolik biriyim o yüzden sordum😃
Hahhaha olabilir 😂😂
Ben deniz sevmiyorum korkumdan dolayı
Bilmem
Kısmet diyelim
Okyanusların bazı noktalari var deliklerin içleri keşfedilmemiş mağaralar vs ilgimi çeker ama korkutucu tabiki subliminal işte hem korkuorsun hem hoşuna gidior
Derin ve tehlikeli olmayan sularda yuzmeyi seviyorum
Derin ve tehlikeli olan her şey ilgimi çekiyor ve seviyorum 🌹
Suyla şaka olmaz. Bilmediğim sudan korkarim 🤗
Korkacak bişey yok. Güney pasifikte yemeksiz kalmazsan bişey olmaz 😅
Yok korkmam diye düşnyrm ama pek haşır neşir de olmadım eminde deyilm
Ömrüm okyanuslarda geçti ama korkmuyorum zaten zamanla alışıyorsun
okyanustaki varlıklardan değil kendisinden korkarım :) :)
Bende varliklardan korkmam o kadar derin ki ışığın yetişemediği yerler ürpertici geliyor benimkide merak işte 😂
4 defa bogulma tehlikesi geçirdim. ben hep derdim gemiye binmeyeyim gemi batar. inanmadılar yapmayın korkuyorum gaz verdiler adalara giden feribota bilmiştin batma tehlikesi geçirmişti çevredeki tekneler geldi kurtardı herkesi sene 2014 tü daha sonra okyanus videoları gördum dalgalı falan daha da bınmedım denıze gırsem bıle ayagımın degdıgı yer kadar hdfsah
Benim başıma gelse herhalde ben korkudan kendimi suya atardım 😂😂
Çok geçmiş olsun kötü bir şey yaşamışsın🙏
evet maalesef. teşekkür ederim. Şu an almanydayım amerikaya gittim koreye gittim uzun yolculuklar ve denızın ustunde gıdıyorlar asagı bakmıyordum :)
Oda büyük cesaret yani ben asla yaklasmam suya öyle bir şey başıma gelse
12 saatin 7.5 saatı okyanus ustunde allahım offfff ucak kalkısından da cok korkarım ama bır skeılde dayanıyorum lakın denıze asla
Allah yar ve yardımcınız olsun inşallah bir daha yaşatmasın 🙏🙏
Allah razı olsun. sagol. ama yenecegım onu bır gun hawai adasında köpek balıklarına dalacağım ye hero ya mero olacagım :)
korkmam sudan yüzücüyüm zaten
okyanusun en derin yeri mariana çukuru
Çok güzel bi kalbin var Rabbim herkese böyle kalp nasip etsin
Çok teşekkür ederim Allah razı olsun 🙏🙏
Cümlemizden razı olsun inşallah şu sitede denk geldiğim en güzel kalp eşin çok şanslı
Teşekkür ederim benimle böyle ilgili güzel şeyler söylediğiniz için çok sağ olun
Uzun zamandır takip ediyordum zaten sizi düşünceleriniz ve yorumlarınız bunu düşündürdü
Takip etmeniz hoşuma gitti mutlu oldum teşekkür ederim
Derdin sıkıntın olursa daima ulaşabilirsiniz Rabbime emanetsin
Allah razı olsun çok teşekkür ederim çok iyisin temiz kalplisin söylemem düşünmen yeterli eksik olmam Allah'a emanet ol her şey gönlünce olsun inşallah 🙏
Rabbim yuvanı AHİRETLİK eylesin:)
🙏🙏🙏🙏🙏
Çok mutlu ettiniz beni
Hep mutlu olmayı hak ediyorsunuz unutmayın ki Allahın emaneti siniz
Sağolun sizlerde öyle😇
Estağfurullah senin yanın da biz neyiz ki :)
Öyle deme fazla gözünde büyütme beni sevmiyor aşırı yücelmeyi teşekkür ederim ama sende çok iyisin umarım hep böyle kalırsın
Büyütme değil sadece Allahın emaneti olduğunuzu biliyorum ayağınızın altında cennet vadedildihini biliyorum:)
"Allah'ın emaneti ayağınızın altında cennet var", bu cümlenize kalbimi bıraktım ♥️
İnşallah eşiniz de böyle düşünüyodur ki mutlu olasın
Sustunuz ama inşallah mutlusunuzdur
Çok şükür mutluyum
Çok şükür
Rabbimin en güzel çiçeği:)
Şımartmayın beni 😃🙏
Şımarmak sizi dünyanın en tatlısı yapar :)
Senin kim olduğunu çok merak ediyorum ama bir yandan da kim olduğunu tahmin ediyorum da hatta çok eminim de neyse
Birbirimizi tanımıyoruz gizlilikten çıksam bana yazabilirmisiniz?
Çıktım bile aklınızda soru işareti kalsın istemem
İlgi alakan için çok teşekkür ederim ama ben kimseyi burada özelden yazmıyorum yani evliyim özelde ne konuşabilirim ki beni yanlış anlamanızı istemem ayrıca beni kırmadığınız için çok teşekkür ederim gizliden çıktığınız için
Ben teşekkür ederim yanlış anlamayın özel diye sadece bi durum da kolaylıkla ulaşmak için demiştim
Yok sorun değil istediğiniz zaman buradan yazarsanız benim için daha kolay olacaktır
Teşekkür ederim Rabbimin en güzel çiçeği ☺
🙏🙏
🌹🌹
Rabbimin en güzel çiçeği :)
Uzay daha cok ilgimi cekiyor
Hatırlattığın için teşekkür ederim tabii o da var unuttum onu 😂😂
Rica ederim 🙏
Ben de severim. Sen beni engelledin geçende. Okyanuslar engellemesin
Okyanus'un dibine inmeyi hep merak etmişimdir
Bende😇
Sırt sırta verip inelim mii☺️
Tamam olur😂 kazamiz mübarek olsun 😃
Amin 😇
🥰🥰🙏
Köpek balığı falan görünce kaçmak yok söz mü😹
Ben dövücem onu 🤺🥷
Uff erkek helall😹😇
Yiaaaaa öyle 😂
Recep Ivedik gibi köpek balığına kafa atman gözümün önüne geldi😇
😂😂😂 deli yaa
Hahahhahaha 🤣🤣🤣
😇.
Okyanus çok tehlikeli 😂
Evet onu seviyoruz işte tehlikeli olması falan😃
Görselide iyi yapıştırmışsın daha bakarken titretti 😂
Hahahahha😂😂😂 patladım korktun mu yaaa bide hayal etsene gerçek miş gibi Allah'ım sana geliyorum 😶🌫️😱
Ben zaten herşeyi hayal ederek ya da kafamda canlandırarak balarım oyüzden dondum şu an iptal yani 😂😂😂
Aman aman güncel yap şaka Allah kimseye yaşatmasın yaa 😱🙏
Amin ecmain 😂
Korkmam kolay kolay sen
Hem merakım var hemde korkarım suyla gerçekten şaka olmaz o suyun birden bire bir çekişi seni yutmaya çalışması var hele nefes nefese kalbin hızlıca çarpar bir ara şaka olsun derken başıma geldi dersimi aldım anliycagin😂
Aman dikkat et tabiki şaka olacak şey değil
İddiaya girdik bende yürek yemiştim umursamadim sonra suya kapıldım sağolsun canım kuzenim el attı 😂😂
Tehlikeli bence de su
Evet kuzu
Dikkat et burası daha tehlikeli 🙂🙂
Evet gerçek Okyanus burası 😉
Bura okyanusun üstü 🙂
😂😂 haklısın galiba
Başka neler yapıyorsun 🙂
Ne gibi mesela 🙂🙂🙂🙂🙂
Pislik yapma 😂😂😂 sen varya yemin ederim az değilsin çekicem kulaklarını bir gün 😉
Sıkıntı yok profiline dalan çok naparsin 🙂
Öyle oluyor evet 😃
Okyanusu geçip KS de boğulma 🙂
Yok o konuda da yüzmeyi biliyorum 😂
Biliyorum biri fazla zorluyo 3 sorudan tam gaz 🙂🙂
Evet aşırı hemde patlatcam en sonunda bakalm hayırlısı 😃
Farkındayım 🙃🙃
Senin fark etmediğin bir şey yok ki 😂
Millet abartıyor sadece yoksa ohooo
Heee yaaa öyle öyle 😏
hayır korkmam huzur veriyor
Evet korkuyorum. Hepsinden…
deniz benden korkuyor 😄
Korkarım heleki boğulmaktan
okyanustan korkarım evet
Korkmam içinde büyüdüm 😄
Turkiye de bunlar yok Insanlardan korkuyorum.
Dalgıç eğitimleri var denemelisin
Normal dalış yaptın mı peki?
Yüzme bilmiyor girdim ama derinlere gitmem
Korkuyorum yapmam 😂
Evet korkunç bişey de kız sen ne güzel sin öyle
Teşekkür ederim kizz hem iltifat hem görüşün için öptüm aşkım 😘😘
Bende seni öptüm kızlara Ilgın var mı
Teşekkür ederim canım 🙏🦄🦄 hemcisimlerimi severim ama lez olarak soruyorsan ilgim yok
Ben lezbiyen im sende çok hoşuma gittin 😘
Tatlımm ben iptal ben yoğğğ lezbiyen ben love erkek😃 ve evli
Anladım ya erkek le de oluyor um kız la da ama seni çok beğendim çok isterdim senle olmak
Teşekkür ederim ilgin için ama dediğim gibi Benim ilgim yok lezlere
Hiç mi olmadı kız kıza ne bileyim okul zamanlarında falan herkesin olmuştur
Canım ben kız sevmiyorum lezbiyen değilim saygı duyarım ama beraber de olmam evliyim zaten gerek duymuyorum işim var 😃
Ona kalsa bende üç erkek aynı anda birlikte oldum ama guzelliğn çok çekici gerçekten
Teşekkürler
Ricalar bebeğim 😘
Özelde konuşalım mı
?
Okyanustan korkarım
biraz korkarım :)
Sudan korkarım
Ali nerde
Dayı önce soruyu cevaplasaydın keşke
Ne dayısı ablacim
Ablacım Ali'yi sordun ya keşke önce diyorum soru cevaplı sordum sonra sorsaydın Ali'nin hatırını😃
Korkmam
Teşekkürler zorla oldu ama olsun 😃
Bu arada Ali çok iyi teşekkür ederim sorduğun için keyfine diyecek yok
Saka yapiosun
Ne konuda
Alinin iyi olduğu konusunda
Korkarım ben de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?