Ilk defa uçağa bineceğim hem de 13 saatlik bir uçuşum var amerikaya. Biraz korkuyorum. Napmaliyim? Uçakta nasıl oyalanirim?

Normalde öldürseler uçağa binmezdim ama konu amerikaya gitmek olunca 13 saatlik uçuşa katlanacağım yükseklik fobime rağmen. Uçakta napabilirim? Acaba uçakta uyumak için 1 gece öncesinden hiç uyumasam mi? Yoksa tam tersi 1 gece öncesinden uyuyuyup yolculuğun tadını mi çıkarsam? Napmaliyim Ya? 13 saat nasıl oyalanirim?

Ilk defa uçağa bineceğim hem de 13 saatlik bir uçuşum var amerikaya. Biraz korkuyorum. Napmaliyim? Uçakta nasıl oyalanirim?
Cevapla