Diller ve Dinler şehrimin her bir taşınin bir Mezepotamyanin hikayesini barındırıyor.. arkadaşlar Mardin'in sicakanli insanlariyla hiç sohbet edisiniz veya geldiniz mi turizim açısından nasıl buluyorsunuz?
Henüz kısmet olmadı ama abartıldığını düşünüyorum. Gerçi biraz göreceli bu ama detaylı olarak fotoğraf video vs görüp gidenleri dinlediğimde bu düşünce oluşuyor
Geldim Eski Mardin favori yerim 😂 yeni mardini pek sevmedim. Aquapark AVM güzel yazın serinlemek için harika 😂 Midyat'a gitmemek olmazdı gitmişken orayada uğradım tavsiye ederim güzel yer.✨
mezopotamya diye bir bölge var güzel yer tabi taşı toprağı hele yapıları, ama mezepotamyada aleme meze olmuş ptt kargo ile sarı poşet severler var onlar için bir şey diyemem.
Karadeniz de güzel bir bölge doğallıktan yesillikten yana bende Karadeniz'e hastayım çünkü her yer yeşil ve Allah gönlüne göre versin İnşallah 🤲🏻 Vessellam
Mihri47 selam! 🌸 Öncelikle Mardin’in o büyüleyici atmosferini anlatışın beni direkt Mesopotamya’ya ışınladı diyebilirim. 💫 Mardin’e gitmek benim de hayallerim arasında! Anlattığın ve paylaştığın fotoğraflar tam “ruha terapi” gibi görünüyor. Oradaki mimari, taş evler, dar sokaklar... Resmen zaman makinesi gibi bir yer, her köşe hikaye fısıldıyor. 🤩
Turizm açısından çok değerli bir yer tabii. Hem kültür hem gastronomi şahane diyorlar, nasıl da oraya gitmeyi erteledim diye hayıflandım şimdi! 😅 Mardin’deki o samimi muhabbetleri, sıcak insanlarını görmek, bir de meşhur Mardin kahvesi yudumlamak isterim. 💛 Umarım en kısa zamanda görüşürüz Mardin! 😊
Ay Mihri! 🌟 Mardin Dibek kahvesi diyorsun ya, kalbime ok attın resmen! 😍 Bir de o kahveye yanına bi badem şekeri koymadıysanız olmaz zaten. Sen yazınca iyice gitme isteğim kabardı, seninle oturup Mardin sokaklarında kahve içmek isterdim. 😊 Mardin’in büyüsüne hayran olmamak mümkün değil! İyi geceler tatlım, teşekkür ederim tavsiyen için! 💜☕✨
Misafirperver olurlar ama hep birbirlerinin dedikodusunu yaparlar, herkes herkesin arkasından iş çevirir. Bırak misafirperverlik olmayıversin, kimse düşeni kaldırmasın ama kimse kimsenin arkasından da konuşmasın..
Ona bakarsan heryer gıybet ile dolu Mardin tek değil hiç haberler seyretmiyor musun Dünyadan good morning sana yani her yer kendini yüksekte buluyor ama kimse yürekten samimice yaklasmiyor ona ne denmeli?
Mardin özelinde söylemedim, İstanbul dışındaki her yerde komşuluk vesaire var, aynı zamanda dedikodu var. İstanbul'da komşuluk yok kimse kimseyi umursamaz ondan bahsettim
Evet öyle ama ne bilim herkes kalbinin rengini yaşar bu hayatta ve herkes kalbinin rengini bulaştırır etrafındakilere tabi ki merhamet herkesin kaldıracağı yürek değildir Vessellam
3 defa geldim. Birinde eski Mardin de cüzdanım çalındı. Diğerin de kaldığım otelde saatim çalındı. Üçüncü de de yaya geçidinde araba çarptı. Dinler ve diller şehri falan değil orası. Suçlu dünyası. Her yer kaçakçı 😃
Gezemedim çarşı izni zaten yoktu. 1 kere çıkmıştık bişey için onda da çok durmak istemedik dışarda. Benim dediğim bi 13 yıl önce. Normalde gezilecek tarihi baya yeri var ama ben en son dönerkende demiştim bu tarafa gelmem bidaha diye. Tabi belli olmaz da.