Mart ayında İskandinav ülkelerine geziye gidilir mi?

Uygun uçak bileti buldum, iki günlüğüne Stockholm, Oslo vb şehirlere gitsem keyif alır mıyım? Yoksa soğuktan titrer miyim?

Not: Geçtiğimiz cumartesi günü hava 3 dereceydi yürürken dişlerim birbirine çarpıyordu, hipotermi geçirmekten korktum, hemen kafeye girdim 😀

Mart ayında İskandinav ülkelerine geziye gidilir mi?
Cevapla