Kizkardesinizi eşinizle tatile götürürmüsünüz?

3 yillik evliyim.

Kizkardesim (16 yasinda) annemle yanliz yasiyorlar (Babamla ayrildilar).

Haliyle fazla tatil görmüyorlar. Ben aksine cok geziyorum eşimle dünyanin her bir yanina.

Sizce kardesime karsi kendimi kötü hissetmelimiyim? Ama onunda zamani gelcek yani.. herkes kaderini yasar.

Simdi bi Çiftin yaninda 3. kisi olmak bence güzel bir his degilki.

Ve öyle olunca zaten kendimi parcaliyorum sirf ortam sicak olsun da kizkardesim kendini dışlanmış hissetmesin diye. Eşim az konusan bi insan oldugu icin.

Yani yorucu oluyor. Bende eşimle yanliz daha cok seviyorum

Bi yandanda icimde hep bi sucluluk hissi var nedense

Kizkardesinizi eşinizle tatile götürürmüsünüz?
Cevapla