Üniversitede çok güzel arkdaşlarım ortamım olucak gezicem eğlenicem zannediyordum hiç öyle olmadı bi bi ben mi böyleyim üzülüyorum?

Üniversitede çok güzel arkdaşlarım ortamım olucak gezicem eğlenicem zannediyordum hiç öyle olmadı bi bi ben mi böyleyim üzülüyorum?
Cevapla