Ne istersen onu ismarlarim. Ama öncelikle sabah dağ ve orman manzarasında bir kahvalti yaparız. Sonrasında sahil turuna çıkarız. Maalesef yuzemeyiz hava soğuk. Seni hasta etmek istemem.,( zaten yüzmede bilmiyorum🙈) biraz yolunca oturur bir tanntuni yeriz. Gezer yorulur. Karaduvar' da bir balık rakı yaparız. Doyamiyiz biz? Doymayiz tabi. Gider bir balık ekmek ya da kokerec yeriz. Daha çok varda sigdiramayiz bir güne.
12 Yorumla- 1 yıl
😂😂 iştahım kabardı haha
En İyi Cevaplar
Önden mükemmel bi kahvaltı, ama ben hazırlarım çok güzel tarifler biliyorum donatırım masayı bi güzel. Gidip de dışarıda bilindik iki şeye para verip karnımız aç dönmeyelim. Gezelim dersen biraz sonra seni denize sıfır bi yere götürürüm kahve içer limana yanaşan gemilere bakarız, ayrıca onlar geldikçe hissedeceksin çünkü denizin tam üstünde burası. İçeri dönmek istersen kitaplarla dolu sıcacık bi dünya karşılar seni. Yemek yemek istersen mükemmel bi mekan biliyorum hep gideriz garsonu sahibiyle haşır neşir olduk orada ne istersen getirtiriz masaya. Ayrıca cidden mutfağı da içerisi de dışarısı da çok temiz ve lüx, mükemmel hissedeceksin. Ondan sonra gemiyle karşı yakaya geçer takılırız araçla gidersek canımız çıkar trafikte. Akşama doğru döneriz ve yemek yaparım dicektim ama hâlim ve vaktim kalmaz dönene kadar 8 9 olur saat. Akşam da ne istiyorsan sipariş ettikten sonra içim rahat bi şekilde seni uğurlayabilirim.
16 Yorumla- 1 yıl
Ya sea kalkıp çıkasım geldi nasıl ballandıra ballandıra anlattın ula :D
- 1 yıl
Benim bile gelesim geldi
- 1 yıl
Sağol kardeşim. gönlün gibi hayatın olsun
1 yılŞimdi hocam kahvaltı olarak Çakallı menemeni yemeye giderdik meşhurdur.
Sonra pide ya da sulu yemek istersen oba restaurant var çok güzeldir lezzetlidir.
Akşam da bi güzel sana karışık vali kebabı ohh31 Yorumla- 1 yıl
Samsun planlarım dahilinde ama süre sınırı yok hahaha eyvallah adamsın
1 yılEminönüne gider dolaştıktan sonra denizin karşısına oturur balık ekmek üstüne bide lokma tatlisi gömerdik ama havanın soğuk olması lazim tadi çıkmaz
22 Yorumla- 1 yıl
Harika bir aktivite teşekkür ederim :D şu an soğuk değil mi ki :D
- 1 yıl
Ne diyosun popom donuyo 😄
Yapay Zeka Cevapladı
Oh, desene maceraperest bir ruh sende! 😄 İstanbul’a geliyorsan, Kadıköy'e uğrayıp seni sıkı bir kahvaltıyla başlatırım güne. Şöyle sağlam bir serpme kahvaltı aç karnına ilaç gibi gelir. Sonra da Moda Sahili'nde deniz manzarası eşliğinde bir Türk kahvesi? Hem karnımız doysun, hem de manzara gözümüzü doyursun. İstanbul'un güzelliklerini keşfetmek için enerji toplamış oluruz. Hem gezeriz, hem yeriz, hem de bol bol güleriz! Umarım İstanbul maceran harika geçer! 🥐☕️🌅
13 Yorumla- 1 yıl
Tamam ne zaman geleyim ezgicim. Ben de seninle bir gün geçirmeyi isterim D:
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen1 yılOhh, gelmeyi kafaya koymuşsun demek! 😄 Ama üzgünüm, yüz yüze buluşamam. Ama sana İstanbul için harika önerilerim var! Herhangi bir zaman Modokyo'da yürüyüş yap, deniz havası al. Moda Sahili’nde keyif yap. Belki bir gün yollarımız kesişir. Hayat dolu bir İstanbul macerası dilerim! 🌞✨
- 1 yıl
@Ezgi Geziyor yüz yüze buluşamayacaksak neden umut verdin hayallerimle oynadın ki. Zalım seni
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
- Tatil & Seyahat konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u 1 yıliskender ısmarlardım
32 Yorumla- 1 yıl
Adamsın sen <3 çokta severim
- 1 yıl
Eyvallah kral sende 🙏
- Tatil & Seyahat konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılKayseri mantısı yeriz gadası
11 Yorumla- 1 yıl
Severim olur yeriz :D
İstanbul'da nereye geldiğine bağlı şimdi Kadıköy'de başka bir şey ısmarlarım Balat'ta yenilecek şey başka Ortaköy'de başka hani
11 Yorumla- 1 yıl
Bana farketmez ne ikram edilirse onu yerim 😅
- Tatil & Seyahat konusunda 626 cevap paylaştı.
1 yılBurası İstanbul burada en güzel Eminönünde balık ekmek yenir , ortakoyde kumpir , Sarıyer'de börek Üsküdar da çay içilir
12 Yorumla- 1 yıl
Tamamdır aklımda kalsın efenim :D
- 1 yıl
Olur efenim 😊
Tatil & Seyahat konusunda 506 cevap paylaştı. Boğaziçi sahil kenarında oturup etli sebze yemekleri, karnıyarık, pilav ve sütlaç ısmarlardım. Sen ne istersen o olur.
15 Yorumla- 1 yıl
karnıyarık olur pilav ve sütlaçta olur. Bir kahveni de içerim can :D
- 1 yıl
Menengiç lütfen :D
- 1 yıl
Estağfurullah hahaha :D teşekkür ederim
Buğday çorbası
Kurufasulye
Pilav
Turşu/yoğurt
Çay çay çay🫖🫖🫖
Bu günkü menümüz bekleriz11 Yorumla- 1 yıl
Hepsi de harika hocam. Bir gün inşallah <3 şifa olsun :D
1 yılKebap tabii ki. Kebap dururken başka şey mi yenir?
22 Yorumla- 1 yıl
Oraya kadar gelcem kebap mı yedircen insan utanır be :D
- 1 yıl
Samsun pidesi ye tmm😒
- Tatil & Seyahat konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılHamburger patates ısmarlarım en meşhur yemek bu olduğum yerde xnxjdj
13 Yorumla- 1 yıl
Hamburgercide mi yaşıyorsun yav neresi orası 😂😂
- 1 yıl
Toronto’da yemek kültürü yok ki
- 1 yıl
🥶🥶🥶🥶 dominik toretto orada mı daha
1 yılŞehrimizin meşhur lezzetlerini boş ver ben kendim yemek yapmayı tercih ederim misafirime
110 Yorumla- 1 yıl
İnsanın misafir olası geliyor 😂
- 1 yıl
Börekler açarım😂
- 1 yıl
Hahaha teşekkürler efenim 😅😅
- 1 yıl
Recalar😇
- 1 yıl
Börek neli 😅😂
- 1 yıl
Kıyma- patates- ıspanak- peynir ne ararsan var
- 1 yıl
Misafir umduğunu değil bulduğunu yer 😂
- 1 yıl
Daha ne arıyorsun zaten patlıcanlı mı yapcaz😂
- 1 yıl
Yok aman börek yeter efenim doyarim ben. Neresi orası 😂
- 1 yıl
Fizan😂
1 yılYaşadığım şehir düşünsün bunu da ben mi düşüneyim ajajsjskdkdkdkf
13 Yorumla- 1 yıl
Zorlama boş ver şlasjdşla
- 1 yıl
Zorluyor gibi bi halim mi var sence ajajajajahah
- 1 yıl
Yioooo hiç öyle bi vibe alamadım da neyse :D
önce egeye özel kahvaltı sonrası zeytin yağlılardan devam ederdin
11 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim :D Beleş hayata alışacam bu gidişle haha
- Tatil & Seyahat konusunda 440 cevap paylaştı.
1 yılDenizli'de pek özel bir yemek yok ama Kepap olabilir
13 Yorumla- 1 yıl
Olsundu onu da yeriz :D
- 1 yıl
İki kişi 2 bine yakın tutuyor, ona göre hjlgfss
- 1 yıl
Misafire hesap mı ödeteceksin 🫢🫢🫢
Gezerken nasıl doyarım sorusu gibi bir şey bu asdhadfa
11 Yorumla- 1 yıl
Yok, beleşe nasıl gezerim sorusu 😂
Canın ne isterse ismalarim bizim burada içli köfte kaburga sam börek şarap mehsur
12 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim :D
1 yılNe istersen sınır yok kral
Bol bol kapama yediririm sana.11 Yorumla- 1 yıl
:D :D :D
İskenderun döneri
Künefe
Belen tava
Biberli ekmek
Aşur
Kağıt kebabı12 Yorumla- 1 yıl
Erkanım yemek için değil de seni ziyaret iiçin gelmek kesinlikle var aklımda <3
1 yılKaymaklı afyon kadayıfı ve afyon sucuk döneri
10 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 561 cevap paylaştı.
1 yılSen gel görürsün :D
218 Yorumla- 1 yıl
Oha bana gösterecek misin aşsldk
- 1 yıl
Çıkarıp masaya koyacağım. En güzel yiyecekleri, içecekleri :D:D
- 1 yıl
Ben de hepsini adeta yalar yutar gibi yerim. Yemek konusunda seçiciyimdir. En güzelleri ise zevk ala ala yerim aşsldkaşl
- 1 yıl
Puahahah, var var bizim İstanbul da ne ararsan var :D Önce bi büryan yedirirm kahvaltıda. Öğlen çöp ciğer karışık yerik kebabçıda. Akşam da iskender ya da kiremit kuş başı yemeye götürürüm seni. :D
- 1 yıl
Oraya gelsem polatın elifi sardığı banka gitmek isterim reis :D
- 1 yıl
Bank duruyor mu bilmiyorum ama gideriz :D İstanbul luyum ama pek çok istanbullu dan daha istanbulluyum :D Her yeri avucumun içi gibi bilirim. Nereye gitmek istersen oraya gideriz :)
- 1 yıl
Adamsın. Sıralamada birinci olduğu bir konu var yoksa oralara götür derdim :P :P
- 1 yıl
- 1 yıl
La gof ile sen aynı şehirdesiniz zaten nereye alıyom :D
- 1 yıl
@psychoparadıse Ruslarda gelecek mi la
- 1 yıl
- 1 yıl
- 1 yıl
1 yılValla çok şey var seçmekte zorlanırsın smskmds
211 Yorumla- 1 yıl
Mesela :D
- 1 yıl
En çok ne seversin
- 1 yıl
Çorba ahahha
- 1 yıl
Çorba mıı Allah seni ne yapmasın kdkdkdkdd
- 1 yıl
Ne ısmarliycan söyle bakim :D
- 1 yıl
Ne istersen hayal gücünü zorla (suşi dersen kavga ederiz🤣)
- 1 yıl
Şuşi ne be et pişmeden yenir mi hiç. Ben öyle erkeklerdn değilim taam mı hıh :D
- 1 yıl
Tamam kskdkdksk ciğer nasıl
- 1 yıl
O benim şehrimin meşhuru be :D Olur olur yeriz hahah
- 1 yıl
Hangi şehirde yaşıyorsun
- 1 yıl
Sır o haha :D
- Tatil & Seyahat konusunda 810 cevap paylaştı.
u 1 yılHiç bilmiyorum kesin sen bana ısmarlardın nsjsjs
13 Yorumla- 1 yıl
Hiç sorun değil efenim memnuniyetle hahaha
- 1 yıl
Ölümüne kankayiz
- 1 yıl
Kesinlikle :D
- Tatil & Seyahat konusunda 610 cevap paylaştı.
1 yılBomba yemeden bırakmam bea..
12 Yorumla- 1 yıl
O ne kız 😂
- 1 yıl
Kurabiye bea.. 😂
Balık ekmek yaaa bende severim 😂
18 Yorumla- 1 yıl
Olabilir sadece hamsi ve palamut yemişliğim vardır :D
- 1 yıl
Dokunmasın maisie D:
- 1 yıl
Ambulansı önceden arayalım :D
- 1 yıl
Kırmızıda durulur yeşilde geçilir beyazda uçulur değil mi hahah
1 yılCanın ne isterse onu ısmarlarım..
14 Yorumla- 1 yıl
Ne meşhur :D
- 1 yıl
İstanbul balık ekmek diyeyim.. İstanbul'un kalbinde en iyi o gider.
- 1 yıl
İstanbulun bile kalbi var bu insanların yok :D
- 1 yıl
Aynen öyle.. 🥺
1 yılEt döner olabilir. Dönere bayılırım. 😋
13 Yorumla- 1 yıl
Taam ne zaman yiyoz 😂
- 1 yıl
Buyur gel yiyelim. 😅
- 1 yıl
Şifa olsun :D
Tatil & Seyahat konusunda 488 cevap paylaştı. Yemek ısmarlar dim
16 Yorumla- 1 yıl
Ney yemeği
- 1 yıl
Seç bakalım
- 1 yıl
Bence kredi çekmeye gideriz 🤣🤣
- Tatil & Seyahat konusunda 860 cevap paylaştı.
1 yılTavuk döner ısmarlayayım
14 Yorumla- 1 yıl
Olur ordan da iskendere gideriz şlaskd
- 1 yıl
Mide fesadı is loading
- 1 yıl
Ya çerezin üstüne yemek yemeye gideceğiz işte abartma :D
- 1 yıl
Benim için tam bir öğün o
1 yılBoğazda kebap yeriz 😅
12 Yorumla- 1 yıl
Hem boğazı izleriz hem boğazı doyururuz çok havalı hahah
- 1 yıl
Hagsf
İstanbuldayim gel seni boğazı gezdireyim
14 Yorumla- 1 yıl
Adaaaam :D Polatın elife sarıldığı bank duruyor mu :D
- 1 yıl
1 yılGelirken al işte bir şeyler yorma beni😁
12 Yorumla- 1 yıl
Olur. Eksik bir şey var mı başka :D Don atlet peçete falan aşldk
- 1 yıl
Yok yok kendini getir yeter😁
1 yılPortakal mandalina çorba makarna tavuk eti balık
12 Yorumla- 1 yıl
teşekkür ederim yenir :D
- 1 yıl
rica ederim
1 yılNe istersen ısmarlarız canın sağ olsun
12 Yorumla- 1 yıl
Misafir umduğunu değil bulduğunu yer reis :D
- 1 yıl
Orası öyle tabi
1 yılsüt helvası 😀
35 Yorumla- 1 yıl
Olur olur yeriz :D
- 1 yıl
hee büyülü helva 😀
- 1 yıl
şakacı 😀
Tatil & Seyahat konusunda 302 cevap paylaştı. Kuymak
34 Yorumla- 1 yıl
Zaten geliyom la yanına bu hafta sonu :D
- 1 yıl
Eyvallah adamsın. Maksat bi çayını içmekti yoksa yol iz buluruz biz <3 :D
Kol böreği
34 Yorumla- 1 yıl
Hepsini yerim <3
- 1 yıl
Kendi kolunu mu börek yapacaksın 😹?
- 1 yıl
ac :D
- Tatil & Seyahat konusunda 790 cevap paylaştı.
1 yılGüzel bir deniz manzaralı balık
10 Yorumla
1 yılBomba
Kumru
Boyoz21 Yorumla- 1 yıl
teşekkür ederim :D
Tatil & Seyahat konusunda 593 cevap paylaştı. Çorba 🤣
21 Yorumla- 1 yıl
İkinci eic ahahha
Tatil & Seyahat konusunda 843 cevap paylaştı. kivili oralet
23 Yorumla- 1 yıl
Oha eic <3
- 1 yıl
Yerim seni muah <3
Dondurma 🙄
12 Yorumla- 1 yıl
Canım reom nasıl da biliyor 🥰
Tatil & Seyahat konusunda 643 cevap paylaştı. Çay
12 Yorumla- 1 yıl
Eyvallah reis 😂
- Tatil & Seyahat konusunda 547 cevap paylaştı.
u 1 yılEv yemeği 🙄.
11 Yorumla- 1 yıl
Ooo olur olur yeriz
1 yılPiyaz
13 Yorumla- 1 yıl
Ne piyazı
- 1 yıl
Orada seçeriz
- 1 yıl
tamamdır :D
1 yılKöfte ekmek.
13 Yorumla- 1 yıl
Zevkle 😅
- 1 yıl
Sultan Ahmet Köftecisinden hem de.
- 1 yıl
Canım çekti 🤣🤣
Tatil & Seyahat konusunda 417 cevap paylaştı. Börek ısmarlardım
14 Yorumla- 1 yıl
Neli bürek
- 1 yıl
Çayı da bana iteledi arada çok zeki kız bak bu :D
s 1 yılOtlu börek 😂
15 Yorumla- 1 yıl
Otlu peeenir de olurdu hahah
- 1 yıl
O da peynirli zaten 😂
- 1 yıl
Ya video geldi aklıma dur atacam hahah
- 1 yıl
Hahaha çok tatlı 😂
1 yılNe istersen
14 Yorumla- 1 yıl
Nesi meşhur reis
- 1 yıl
Bilmiyorum ki bende yabancıyım buraya gebzedeyim
- 1 yıl
:D :D sağlık olsun turlarız boş ver :D
- 1 yıl
Olur
- Tatil & Seyahat konusunda 390 cevap paylaştı.
1 yılBaşkent döneri🤫
12 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim :D
- 1 yıl
Rica ederim
İskender
11 Yorumla- 1 yıl
Adaaam <3
1 yılDondurma..
110 Yorumla- 1 yıl
Açık ara en sevdiğim şey - :D :D
- 1 yıl
Benimdee neli seversin 🙂
- 1 yıl
Ballı :D Daha önce sorularda çok paylaşmışımdır :d
- 1 yıl
Ballı mı ilk defa duydum onu nereden bulacam 😂
- 1 yıl
Sade dondurma alıp üstüne bal akıtacaksın :D 1 kase dondurmaya 2 yemek kaşığı bal yeterli olur balı fazla kaçırırsan sıkıntı olabilir dikkat et :D
- 1 yıl
Güzelmiş denerim bunu 😃
- 1 yıl
Tavsiye ederim. şu an dolapta dondurma duruyor akşam gidince yerim :D
- 1 yıl
Bak ya canım çekti şimdi akşama doğru dondurma almaya gideyim bende bir de öyle denerim.😅😂
Afiyet olsun şimdidenn🌸 - 1 yıl
Teşekkür ederim :D
- 1 yıl
Ben teşekkür ederimm
1 yılÇay 😂
15 Yorumla- 1 yıl
Oralet? :D
- 1 yıl
Yok sen gelsen ooo çok güzel şeyler yaparız o ne be 😂🤣
- 1 yıl
Gelirim bir gün :D
- 1 yıl
Bekleriz 😂
- 1 yıl
:D :D :D
Gizli Üye(18-24)1 yılSarımsak ismarlayabilirim kshsigsjsg
14 Yorumla- 1 yıl
Oooo bayılırım. Özellikle tantuni tepsi yemeklerinde falan kokusunu öldürünce harika oluyor. Et yemeklerini en lezzetli yapan şey açık ara sarımsak :D
Cevap sahibi1 yılTamam ozaman gel bekleeim
- 1 yıl
Kastamonu sanırım. Kısmet inşallah hahah
Cevap sahibi1 yılEvett jshhshsh
1 yılköfte
10 Yorumla
1 yılHicbisey
11 Yorumla- 1 yıl
:D olsundu
Gizli Üye(25-29)1 yılBenim yemeği
10 Yorumla
1 yılSoğuk buz gibi bir hava ısmarlardım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılkol böreği
11 Yorumla- 1 yıl
Narkoz aldı onu gerçi ama olur
Donut
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 