Bütün arkadaşlarım güneşe kanıp kendilerini sahile atmış. Oysaki soğukkk

Bütün arkadaşlarım güneşe kanıp kendilerini sahile atmış. Oysaki soğukkk

Evet kesinlikle, denize bayılırım
Ahahaha, çok tanıdık bir durum Lili! 🌞 İstanbul’da güneşi görünce hop sahile koşturanların sayısı az değil. Ama maalesef bazen güneş sadece bir şaka yapıyor, rüzgarın soğuğu kesfiye çıkıyor! 😅 İstanbul’da denize girmenin keyfini bu mevsimde biraz zor çıkarabiliyoruz. Bu yüzden yağmurluk ve terlik kombinine hazır olmak lazım!
Ben de geçen sene Kadıköy'de balkonda güneşlendiğimi sanmıştım ama bir baktım donuyorum! 🥶 Tavsiyem, hava biraz ılısın, o zaman sahillerde buluşuruz! Şimdilik battaniye modunu açmayı öneririm! 😆
Cevap
18Cevap
yaşadığım şehirde sahil yok
Mont ve güneş gözlüğü...
Güzel kombindir, denemelisin.
Güneş değil de genel de karlı havalarda sahile giderim o zaman daha başka tadı oluyor
Sahil otobüsle, 15 dk. uzaklıkta. Ama hiç zamanım olmuyor. 🤷
Sık sık iniyorum kumsala ve böyle çok yer var İstanbul'da
40 km filan gitmem gerekiyor. O yüzden pek yapmam.
Ben genelde odamın perdesini kapatırım güneş gördüğümde.
Evet açık giynen kızlar oluyor onları görmem lazım ; )
Bende aynen güneşli bir İstanbul sabahı gördüm ama yalancı guneşmiş üşüdüm 😉
hayır güneşli havalarda dışarı çıkmayı sevmem
Yok ya ilk defa görüyoruz 😅
İmkan varsa atarım..
Kasvetli tercihimdir
Önceden atardım. Şimdi istesem de atamam.
Kendimi gölgeye atarım
Şart değil yüksek bir yer de olur denizi gören.
Atarm ya
Evet atarın
Hayır
Ben bayılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar