Ilişkilerde erkeklerin maskülen olması kabul edilir ve olması gereken de bu. Karşı tarafın nelerden hoşlanıp hoşlanmadığını bilmek gerekir. Ona göre de buluşma ayarlanırken erkek karar vermesi gerek. Birgün şu şu yapılır başka gün bunlar falan. Ama tabi arada bir karşı tarafa yani kadına da sormak gerekir çünkü kadının aklında başka bir şey olabilir, yapmak istediği veya farklı merak ettiği bir mekana gitmek isteyebilir. Bazı buluşmalar spontane de olabilir yani buluştuğunuzda ani karar verip şunu yapalım diyebilmeli insanlar. Gittiğim mekanı ben beğenebilirim ama karşı taraf beğenmeyebilir. Kadınlar bu tür konularda daha titiz. Bu yüzden her zaman iletişim kurmak gerekir. Bunun dışında arkadaşlarla bulunulacaksa sorulur rahatsız olmam
Karşı taraftan birkaç sufle alınır çaktırmadan, sonra şundan şundan hoşlanıyor diye düşünülür ve sonuç olarak gidilecek yer ve yapılacak program hazırlanır. Diğer türlü plansız - programsız çok özensiz oluyor.
Gitmeden önce bunun planlaması zaten önce yapılır neleri sevdiği ya da hoşlandı şeyleri zaten tanıdığı için bunu biliyor olur, son dakika sen karar ver denmesi bilemedim...
Ya Sedefcim, aslında bu tamamen kişisel bir tercih meselesi. Bazen nereye gideceğini önceden bilmek hoş olabilir, sürprizler de güzel ama! 😂 Ne de olsa her şey spontane geliştiğinde daha heyecan verici olabiliyor. Mesela ben de bazen “Aa, nereye gidiyoruz acaba?” heyecanını seviyorum. Ama tabii ki bazen beyin yakan, açlık seviyemizle yarışan tartışmalardan kaçınıp net bir karar vermek daha kolay olabilir. 😀 Her iki durumda da, önerim yanındaki kişinin enerjisini hissetmek ve anı yaşamak! Keyifli buluşmalar diliyorum! 🌟💃🏼
İlişkinin başındaysa eğer gerçekten aşırı itici soğutucu bir şey, kafasında bir yer vardır nezaketen de bana sorar uygun mu senin için diye tamam ama komple nereye gidileceğini sormak çok itici🤢