Tatil günüdür bir an gezmeye karar verirsiniz. O an plân yapar mısınız yoksa kafa nere biz oraya mı yaparsınız?

Tatil günüdür bir an gezmeye karar verirsiniz. O an plân yapar mısınız yoksa kafa nere biz oraya mı yaparsınız?

Öncelikle kesinlikle görmek istediğim yerleri belirlerim ve ana hatları oluştururum. Tatile gittikten sonra da o günkü uygunluğuma göre nereye gideceğime karar veririm. Tamamen sıralı bir plan olursa zevk alamam.
1. Çok temeblim uğraşamam
2. Plan her zaman oatlağa bir yerde uğrar
3. Hayatı planlara göre yaşıyamazsın
4. Plansız daha eğlenceli bana göre çünkü o an canın ne isterse onu yaparsın ama planda böyle bir özgürlük yok bana göre çünkü planda yazılanlar yüzünden süre dolabilir al kafayı en çok nereye gitmek istiyorsan oraya git eğlen bu zamana kadar tek yaptığım plan ✨️eğlenmek✨️
Dışarıya adımımı attığım an itibarıyla kafam nereye ben oraya ciddi söylüyorum yani hiç plan yapmıyorum bir bakıyorum oradayım bir bakıyorum buradayım ben bugün hiç yemek yemeyeceğim diyorum kendimi sürekli yemek yerken buluyorum Allah'ım ben ne kadar dengesiz bir insanım ya 😂
Dimi dimi 😂😂😂
Teşekkür ederim 🥰
Ben her zaman plan yaparım çünkü kafama göre hareket etmeyi ya da doğaçlama takılmayı sevmiyorum pek. önceden plan yaparım nereye gideceğimi ne kadar kalacağımı ya da kiminle gideceğimi. ondan sonra da aksilik çıkmasın diye beklerim.
Cevap
3Cevap
Mustim en güzel tatiler plansız ve doğaçlama yapılan tatillerdir beklenti içine girmezsin her şey sanada sürpriz olur ve olayın akışına göre haraket edersin
Çok güzel olur bunu fırsat buldukça yapmanı tavsiye ederim inan daha keyifli oluyor
Yeni gezmeye başladım valla unutmuşum Gezmek neydi?
Artık ekonomik kriz ve arabaya binmek pahalı olduğu için öyle kafamıza göre gezemiyoruz dolayısıyla ne yapacağımızı önceden planlayarak hareket ediyoruz.
Bugün arkadaşlarım ile plan yapmadan gittik bir yerlere, hiçbir şey yapamadık resmen. 😄
İşlerimi planlı olarak yapınca daha mutlu hissederim
Plan yaparım mutlak plansız haraket etmem
Ayaklarım nereye götürürse
Spontane gelişir
Her zaman gerşeyim planlıdır
Dogaçlama olunca daha keyifli oluyor😀
Kafa nereye biz oraya 😂
Planlıyımdır
Değişiyor
Plan yaparım
Planlayarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?