Elinizde bir şans olsa ülkeden gider miydiniz?

Son 2-3 haftada yaşanan olayları anlatmaya gerek yok biliyorsunuz zaten. Gideceğim yer Almanya olurdu benim sonuçta kimseye bir zararım yok, burada nasılsam ordada öyle :)
Elinizde bir şans olsa ülkeden gider miydiniz?
Cevapla