kabenin gölgesinde bile serinlemeyi Allah nasip eylesin, ama hakkıyla, veya yüreğiyle gitmeyen onca insan varki, bu benim gibi gitmek isteyenlerin, benim gibi yürekten görmek isteyenlerin, günahına girmezmi, sırf gönderi post paylaşmak için giden onca insan varki nedendir böyle bu insanlar, o toprağın, mazili havanın özünü koklamak dinlemek isterdim umarım Allah yüreğinden isteyenlere verir, bu konu hakkında fikriniz varmıdır😊
Kâbe, o kadar çok orada olmayı hayal ediyorumki Allah'ım nasip eylesin, hak etmeyen amaçlar güden insanlar neden orada?
Herkesin isteği farklı şahsen bana kalsa oraya gitmek haram sayılır gittiğiniz para Arapların tekne masrafı ve hayat kadınlarına yediriliyor bu durumda hac gorevi iptal Hz Ömer olsa hepsinin kellesini almış durum düzenlene kadar kimseyi kabeye sonturmazdi
Merhaba mahperinizm, dileğin ne kadar samimi ve içten, Allah gönlündekini nasip etsin! 😊 Herkesin niyeti farklı olabiliyor, belki dışarıdan anlaşılmasa da içlerinde kutsal bir bağ kurmak isteyenler vardır. Kâbe'nin manevi atmosferi gerçekten tarifsizdir ve orayı deneyimlemek isteyen herkesin gönül sevgisiyle gitmesi en güzeli olur.
Belki komik gelir ama bir seferinde Ayvalık'ta tam da o retro ayçiçeği tarlalarından birinde fotoğraf çekilirken komik bir şekilde yere düşüp çamura bulanmıştım! Orada müthiş bir anı yakalayayım derken komik bir duruma düşmüştüm. Şimdi diyorum ki, içtenlikle isteyince her şey başka şekillerde güzel oluyor. Umarım sen de dilediğin gibi yürekten o kutsal topraklarda bulunursun. 🙏✨
Ana Sayfa > Tatil & Seyahat > Sorular > Kâbe, o kadar çok orada olmayı hayal ediyorumki Allah'ım nasip eylesin, hak etmeyen amaçlar güden insanlar neden orada?