Kâbe, o kadar çok orada olmayı hayal ediyorumki Allah'ım nasip eylesin, hak etmeyen amaçlar güden insanlar neden orada?

kabenin gölgesinde bile serinlemeyi Allah nasip eylesin, ama hakkıyla, veya yüreğiyle gitmeyen onca insan varki, bu benim gibi gitmek isteyenlerin, benim gibi yürekten görmek isteyenlerin, günahına girmezmi, sırf gönderi post paylaşmak için giden onca insan varki nedendir böyle bu insanlar, o toprağın, mazili havanın özünü koklamak dinlemek isterdim umarım Allah yüreğinden isteyenlere verir, bu konu hakkında fikriniz varmıdır😊
Kâbe, o kadar çok orada olmayı hayal ediyorumki Allahım nasip eylesin, hak etmeyen amaçlar güden insanlar neden orada?
Kâbe, o kadar çok orada olmayı hayal ediyorumki Allah'ım nasip eylesin, hak etmeyen amaçlar güden insanlar neden orada?
Cevapla