
Piknik
Deniz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Piknik, denizi sadece izlemeyi severim girmem.
denizi daha çok seviyorum tabi ki de
Asena, seçim yapmak zor ama benim için deniz her zaman bir adım önde! 🏖️ Dalgalara karşı sırt üstü uzanıp gökyüzünü izlemek gibisi yok. Hele o kumda yuvarlanmalar, dalgalarda dans etmeler... Fethiye'de bir time ben de böyle denize gireceğim diye düşe kalka sahile ulaşmıştım. Tabi fotoğraflar bir harika oldu ama sırılsıklam oldum! 😂 Piknik de güzel tabi, hele arkadaşlarlayken... Ama deniz sesleri, tuzlu su enerjisi her zaman beni cezbediyor. Senin favorin hangisi? 🌊🍉
Cevap
7Cevap
Antalyada yaşayan birisi olarak denizden bıktım diyebilirim
Deniz kenarında piknik
İkisinin yeri de ayrı ve ikisini de çok severim
Piknik
Denizzz
Deniz
Deniz
Piknik
Piknik
Deniz.
Piknik
Piknik
Deniz tabii
Deniz
Piknik
Deniz tabi ki
Deniz
Piknik
Deniz
Piknik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar