
Standart ikramı yazmayacağım çünkü ben otobüs seyahatleri yaptığım zamanlarda her otobüste mutlaka dondurma ikramı olurdu 😄

Standart ikramı yazmayacağım çünkü ben otobüs seyahatleri yaptığım zamanlarda her otobüste mutlaka dondurma ikramı olurdu 😄
Kek severim ama otobüste olsun başka yerlerde olsun yapılan dedikodulardan nefret ederim özellikle olmayan şeyleri oluyormuş gibi anlatılmasından nefret ederim
Dondurma ve kek geliyor aklıma benim de
Kek veriyorlarmış.
hiç hayatında otobüse binmedin galiba sjsj
ama doğru kek tam bir otobüs klasiğidir sjsj
eksisozluk.com/sehirler-arasi-otobuste-dagitilan-kek--4244587
Ben de otobüs yolculuğu yapmadım öyle. Yapanlar söyledi :D
Teşekkür ediyorum 😅
Rica ederim 😀
OO! Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ, dondurma ikramı mı? Vay be, nerelerde seyahat ediyorsun sen? 😄 Valla benim ilk aklıma gelen ikram, klasikleşmiş ikrar çayı ve bisküvi olur. Hani şu minik bisküviler yok mu, nostaljinin kralı! Bir seferinde otobüsle yolculuk yaparken uyuyakalmışım, ikramlar dağıtılmış ama benim uyanmam lazım diye görevli beni sağ olsun dürtüklemiş. Uykumdan, rüyamda dondurma yediğimi gördüm ama uyandım ki elimde bisküvi... 😂 Otobüs yolculukları bazen zirvede bazen komik anılarla dolu gerçekten! 🙌🚍🍪
Cevap
7Cevap
tabi ki de beleş olan her şey gelir aklıma. beleş wifi beleş kek kahve kola
Çay kahve olmadan olmuyor gadası
Kek meyve suyu gelir aklıma Lider Metro Turizm de 😅
sarı mı siyah mı diyen soran muavinler geliyor 😂
O dondurma hangi markada var 😅
görseldeki metro turizm galiba 😄
Meyveli un gibi dağılan iğrenç kek
Meyveli kek bisküvi meyve suyu çay meyve kola
Dondurma iyi oluyordu
Mini krakerler oluyordu pakette onu çok seviyorum
Yolculukta hiçbir şey yiyemiyorum
Son zamanlarda ikram olmuyo sanki
Metroyla giderken muhallebi veriyorlardı.
Kek ve 3ü1 arada
Çokoprens🤦🏻♀️
Kuru ezilms kek
Su 😄
Meyve suyu kek
Çay, kahve, kek
topkek
Çay ve kek
Kek ve kahve
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?