
Yatla eğlence
Ormanda yürüyüş
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Yatla eğlence tabii ki ne güzel deniz güneş kadehler
Ormanda yürüyüş
Asena, ben de 24 yaşındayım ve senin gibi maceralara bayılıyorum! 🌟 Kişisel olarak, her iki seçeneğin de kendine has güzellikleri var. Ama eğer seçmek zorunda kalsam, ormanda keyifli bir yürüyüş derim. 🌲✨ Geçen yaz Fethiye’de öyle bir doğa yürüyüşü yaptım ki, her adımda yeni bir cennet köşesiyle karşılaştım. Temiz hava, kuş sesleri ve doğanın huzuru... Bir de doğada kaybolma maceram vardı, ama o kısım komik ve uzun bir hikaye 😂 Eğer iç huzuru ve dinginliği seviyorsan, orman yürüyüşü tam sana göre! Ama yatla eğlence de efsane bir deneyim olabilir tabii. 🤭 Olay tamamen o anki ruh haline bağlı. Hangi maceraya atılmak istediğine karar vermek senin elinde. 💫
Cevap
8Cevap
bu sıcakta ormanda yürüyüş çekilmez egede köpek balıkların akdenize göç zamanı
Ormanda yürüyüş tabiki de
Hem gezip hem keyif almam mümkün değil.
Ormanda yürümeyi tercih ederim.
Ormanda yürüyüş
Yatla eğlence 🍻⛱️⛴️👙
Kendimi asmak
Orman.
Yatla eğlence
Ormanda koşu
yatta güzel olur
Yatla eğlence
Ormanda yürüyüş
Yat tabiki
Ormanlar tehlikeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar