Doğada yürüyüş yapmayı ne kadar çok seviyorsunuz?

Oldukça Fazla Seviyorum
Seviyorum
Arada İyi Geliyor
Sevmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Doğada yürüyüş yapmayı ne kadar çok seviyorsunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Ben pek sevmem sıkıcı
Sevmem. Utanmasam tuvalete bile arabayla giderim. 😂
Çok kalabalık yerlerde yürüyüş yapmayı sevmediğimden doğa yürüyüşü daha dinlendirici geliyor bana
Haklı olabilirsin
Bence mükemmel. Kendini iyileştirmek için birebir.
Şehir hayatında çok mümkün olmuyordu genelde yazlıkta
Oldukça severim. Yazları gece yürüyüşleri de olmak üzere, hemen her haftasonu hikinge giderim.
Hangi doğa? Her yerde binalar AVM'ler var doğa kalmadı ki
Salon çok yaptım ama Doğada hiç yapmadık ama sevdiğin biriyle çok güzel olabilir
Çok seviyorum. Haftada en az 1 kere doğada yürüyüş yaparım. Hem bedenime hem de runuma iyi gelir.
Evet en son köpeklerle yakalanmaç oynadık🥰
Çok seviyorum.
şu an tam olarak bunu yapıyorum
Bisiklet sürmesini daha çok severim
Sevmiyorum
Severiz
Çok severim
Çok severim