Dün you tobe da bir gezgine denk geldim Ermenistan a gitmiş hayatımda gördüğüm en ırkçı millet sizce?

Yani Türkiye deki Ermeni leri bilmem ama Ermenistan da baya zorbalık gördüler kime Türk üm deseler ayrı olay yaşadılar. Birde Bunlar hala Van 'a bizim şehrimiz dediler orada ayrı ayar oldum. Birde Ağrı dağını izlemek için yüksek bir yer inşa etmişler. Hala Van vs bizim diyorlar aşırı ırkçı geldiler bana en son bir adam Ermeni oda 30 sene İstanbul da yaşadım diye seslendi. İstanbul da çok ekmek yedim dedi çok duygulandım orada. Hepimiz Adem den hava dan olmayız. Keşke sınırlar olmasa tüm dünyada tüm insanlar birbirini sevse. Ne bu kin hepimiz ölcez sonuçta

Dün you tobe da bir gezgine denk geldim Ermenistan a gitmiş hayatımda gördüğüm en ırkçı millet sizce?
Cevapla