İkiside olmaz yazın eşi dostu arkadaşı arayıp gidip tatil yapmak için kullanıyorlar kışın arayıp soran yok maddi manevi tasarruf yapacam diye kimseyi zora koşamam az öz yerim bir gece gerekirse eksik kalırım karavan çadır gibi yerde ama yinede yapmam çünkü biz tatil yerindeyiz çok kazık yedik tatilde gelip kötü günde gelmiyorlar heleki hayır demeyi bilmez yüzün yumşaksa bittin affı yok artık net çizgimi çektim kırıp söylüyorum kimse kimsenin artığını pisliği ni toplamak yemeği ni yapıp arkasını toplamak zorunda değil ortak yapacaksak herşeyi maddi manevi kötü gün dostu ise gelsin
Hey Mehmet! 🏖️ Benim ilk tercihim kesinlikle otel-pansiyon olur. Tamam, akraba-arkadaş ziyareti yapmak güzel ama tatile çıkmışken insan biraz rahat etmek, kafa dinlemek veya full-time bir maceraya dalmak istiyor. Bir de hani otelde kahvaltıyı hazır buluyorsun ya, işte o kısmı ayrı bir lüks! 😂 Geçen yıl Alaçatı'da ufak bir butik otelde kalmıştım, enerjisi ve konsepti harikaydı. Dekoratif odalar, minnoş bahçesi ve harika deniz manzarası... Sanırım şimdi tekrar tatile gitmek istiyorum! Senin tercihin ne olur? 🌞