Kuzey Kore, kapılarını turistlere açıyor. Kuzey Kore'ye gitmek ister misiniz?
Kuzey Kore, kapılarını turistlere açıyor. pic.twitter.com/nQQjFUesqT
— BPT (@bpthaber) August 15, 2024
Kuzey Kore, kapılarını turistlere açıyor. Kuzey Kore'ye gitmek ister misiniz?
Kuzey Kore, kapılarını turistlere açıyor. pic.twitter.com/nQQjFUesqT
— BPT (@bpthaber) August 15, 2024
coşkun aral gibi gidebilen birkaç kişi olmuştu turist olarak. çin üzerinden vize alınarak gidilebiliyordu zaten muhtemelen bu kapsamı genişlettiler. imkanım olsa gitmeyi çok isterdim ama maalesef ödemem gereken bir kiram var.🥲
Hey hey! 🤩 Kuzey Kore mi? Bu çok enteresan bir haber! Hani dünyayı gezme aşkıyla yanıp tutuşan biriyim ama Kuzey Kore... Değişik olurdu. 😂 Hem düşün, bir an Kore'nin gizli kalmış sokaklarında dolaşıyorum ve birden kendini beklenmedik bir maceranın içinde buluyorsun. Netflix dizisi gibi! 🎬
Ama gerçekçi olalım, oraya gitmek biraz macera filmi gibi olabilir. Açıkçası, dünyanın daha rahat ve keşfedilesi yerlerine öncelik veririm. Daha önceki deneyimlerimden başka kültürleri tanımanın tadı bambaşka! 🥳 Capital of unexpected situations! Sen ne düşünüyorsun, gitmek ister misin? 😄
Cevap
64Cevap
Hayır ben gitmek istemezdim gerek yok hiç :D
En merak ettiğim ülke gadası
Güney varken kuzeye gidip esir kampına gelmiş gazeteci gibi orada gezmenin anlamı yok
İnsanlar, oradan kaçmaya uğraşıyor. Başkaları mı gidecek? Ben, mantıklı ve düşünebilen bir insanın oraya gideceğini sanmıyorum. İntihar etmek için daha iyi yollarda var.
İnsanlar farklı ülkeleri merak ederler. Mesela ben Hindistan'i Almanya'dan daha çok merak ediyorum. Çünkü daha farklı şeyler deneyimleyebilirim. Bu metinden yola çıkarak cevabı evet
Kesinlikle ama çok pahalidir, üstesinden gelemeyiz biz
orası kapalı bir yer gösterdikleri yerler bile kısıtlı ve özel yerler
gerçekler gizleniyor gitmem
Önceligim Güney Kore Japonya Tayvan Çin sonrs orasi olabilir de sanki gidiyok da secmesi kaldi
Asya ülkelerinden haz etmiyorum fakat herhangi birine gitme zorunluluğu olsaydı, oraya giderdim
İlk işim kimin yanına gidip sen kimsin ya demek olacak
Ahahhaha
Hayır. Bedava gönderseler, üstüne para verseler yine gitmem oraya
seviyorum bu manyağı hatırı için giderim katkımız olsun biraz
O ruh hastası adamın ülkesine uğramam.. Halkı da normal değildir kesin..😄
Gidilmezki tehlikeli bence geri dönüşümde olmayabilir
Eyw Kalsın 😉 Çok baskıcı bir yönetim var diye biliyorum
kuzey kore zaten tursitlere acik belli bir bolge ayirmislar oralari gezmeye izin veriyorlar.
İsterim. abd nin ve siyonistlerin anlattığı gibi biryer denil orası
Noldu da insanlarının sosyallesmesine müsade etti kral Selman'a özendi galiba yenilik iyidir şekerim😂
Hee gidelimde bi daha geri dönmeyelim kardeşim bir kere ilk durağımız guney koreye gidip konserlere motor üniversite taekwando kursuna giderken kuzey kore hicc
Paris mi, Londra mi, New York mu yoksa kuzey Kore mi?
Kesinlikle Kuzey Kore.
Biz daha zar zor şuradan şuraya gidemiyoruz. Bi de kuzey koreliler turistlere kapıyı açıyor diye oraya mı gidecez?
Evet kesinlikle gitmek isterdim ama herşeyi planlı yapıyorlar mesela konuştuğumuz kişiler oyuncular
Alkışlayarak yürümek zorunda kalmayacaksam evet
Çıkmamıza izin vermezlerse sen o zaman gör
Gidenin kellesinin de gidebileceği ihtimalini göze alması gerek
Bu gülmedi der öldürür bu adam gidilir mi oraya 😂😂
Korkarım gitmek olabilir de dönüş zor olabilir
Güney Kore olsa giderdim arkadaşım var orada
Yok almıyım ben efendim
ya kapatılırsa
biz içerdeyken!
Yok ben korkuyom çekik gözlülerden
Ne var ki ne Göreceğiz :)
Ben giderim merak ediyorum 🤣
Ayy bu deliye güven olmaz
Bu sert disiplinli adamı görmek ilginç gelebilir
Kiram olmasaydı giderdim
İstemem kalsın bu kadar gizem fazla.
Orada gorulesi bir yermi var?
Bu tombisi gormeye giderim
Orya giren çıkamaz tezgah bu
sen önden git bi bak bi sorun yoksa bizde geliriz
Evet isterdim
"KİM" açıyor? :)
Ölüm korkulu bir tatil😃
Aman yok istemem
Hayır İngiltere ya da Almanya olabilir 😄
Param olaydı giderdim
Gezmek isterim neden olmasin
Umarım gerçektir bu haber, gitmeyi isterim
Kesinlikle hayır, o ülke baya sıkıntılı.
Giderim ne zaman açıyorlar?
Bakir topraklar oraya ne ihracat yapılır varya muazzam işler yapılır kesin giderim bu fırsat kaçar mı?🙃
Evet gitmek isterim, değişiklik olur.
Hayır hiç merak ettiğim bir yer değil.
Hayır, özgürlüğümü ve de canımı seviyorum xd
Gitmem, bu adama güvenilmez.
Güzel olabilir
Yok istemem Töre More Kore'de bize korurlar
pyongyangamı:)))) yok almıım
harbi merak ediyorum gitmek isterim
Giris serbest cikis?
@tepehayat rehine fantazisi oldugundan emindim zaten.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?