AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
74Cevap
Değilsin hem parasını veriyorsun hemde kalkacaksın başka derdi yok bu yaşlıların.
İnsanlık olarak yer vermelisin kendi annen gibi düşünerek hareket etmelisin
Oyle bisi olmadigini sende biliyorsun ufaklik boş polimiklerle zaman harcama derim
Değilim ben şahsen. Akşama kadar gezip dolaşıyorlar bedava. Ben ta nerden biniyorum ki ayakta gitmiyim diye. Gelip başımda bekliyor. Açıyorum son ses kulaklığımdan umurumda değil.
En çok şeye kızıyorum. Sabahın köründe ücretsiz diye çıkıp is okul dönüş saatinde biniyorlar. Millet oluyor işte sen gezmissin. Ama çok yasli hamileyse veririm
Zorunda değilsin de kadın cok yaşlıysa ben üzülür verirdim yani
Nezaketen verirsen verirsin istemiyorsan kimse zorlayamaz
Annen baban yaşlanınca o duruma düşerse anlarsın o zaman
Tabi ki 🙄 bunlar nasıl sorular nereye evriliyor insanlık 😏
Hasta degilsem yaşlıya yer veririm ayakta giderim sorun değil benim için.
O kişinin yaşını bilemeyiz, Yaşlı kişilere yer vermekten imtina etmeyin , Saygı her şeydir !
Değilsin vermede 3 sokak ötedeki bakkala otobüs ile gidiyorlar
Bir gün yaşlanacağını unutmuşun sanırım ailen bilse sana tepki verirdi.
Zorunda değilsin ama zorundasın. Bu biraz saygı ve vicdan meselesi.
Fazla toplu taşımaya binmem ama koltuğa oturmam, genelde ayakta giderim.
Öyle bir zorunluluğun yok o ucret oduyorsa sende ödüyorsun ama biz Türk toplumu olarak örf var edet var edep var saygi var sevgi var bunlardan dolayı yer veririz
Kadın haklı sen terbiyesizsin yer vereceksin o yaşlı bir insan sanane hem ister evinde durur ister dışarıya çıkar belki markete gidiyor belki hastaneye sanane yani sanami soracak evden çıkarken otobüse binerken
Yaptığı hoş olmamış vermeyebilir ama o şekilde cevap vermesi konuşması ayıp olmuş
Bizim burada akşam üstü çarşıya iniyor yaşlılar iş çıkışı oluyor birde o yorgunlukla birde onlara yer verioz ve biz onlardan çok ödüyoruz bence yer verme akşama kadar çarşıda gezip iş çıkışı otobüse biniyorlar saçma
Abi gönüllü olarak yer vermen çok guzel bir hareket ama bunu senin o an adamı düşünerek yapman lazimdi onun talep etmesi değil. Sana saygısız diyorlar ama asıl onun yaptığı saygısızlık, kimse kimseye yardım etmek zorunda degil.
Belki ayağına platin vardır, belki dizleri bitiktir vs.. ve ayakta durmakta zorlandığı için dayanamayıp yer istemiştir
Oyleyse bu durumu söylemeli soylemeden bilemeyiz vahiy inecek hali yok
Böylelerine verme bence de durmadan yeni nesil yok z kuşağı yermesi yapıyorlar geçen biriyle tartışıcaktım d ponçik olanlara ver onlara verme
İyi yapmışsın. Hatta ona "kapat çeneni s*ürtük" diyip gülümseseydin yüzüne tatlı, tatlı 🤣
Otobüsteki kız sen miydin? Herkes arkandan küfretti. Benden söylemesi.
ben artık vermiyorum özellikle emeklilere uyuz oluyorum durup durup tam iş çıkışı saatlerinde binmesinler otobüse
@xxfanxychild 😂😂
Birde hepsi akpli
Ooohh İyi yapmışsın kimse yer vermek mecburiyetinde değil utanmadan bir de kalk mı diyor
😊
öf toplu taşımaları sevmiyorum harbi yok yermiş yok durak kavgasıymış
Zorunda değilsin tabiki. Ayakta duramayacak kadar yasliysa evinde otursun bir zahmet
Vermek zorunda değilsin ama büyüklere saygı gereği kalkman daha güzel davranış olurdu yarın sen yaslandığında sanada yer verilsin istiyorsan büyüklere hastalara yer vermelisin
Bilemiyorum o kadar sert konusma annen baban yaslanmayacak mi aynisi ona yapilsa?
Evet bu bir zorunluluktur yaşlı birinin halini anlamak için illa yaşlı olmaya gerek yok azıcık empati
ayakta duramıyorsa dışarı niye çıkıyor işleri güçleri yok boş boş geziyorlar
Kardeşim o insan emekli olmak için yıllarca çalıştı bari bırakta biraz gezsin
İşe okula gidiş geliş saatlerinde şnadına otobüse binenlere verme taraftarı değilim artık... Onca saat varken bilerek ve kadten o saatlerci seçiyolar...
Eğer çok çok yaşlıysa ben zaten yerime oturmasını söylerjm onun dışında yer vermem sende gayet iyi yapmissin
Ayakta zor duruyorsa veririm ama sırf yaşlı diye vermem
En iyisini yapmışsın. Kendi mahallesinde ekmek alsın pazarına gitsin o zaman
vicdan muhasebesi yaptırıyorlar bazen zor bir durum
Hayır verme biz gençler onlardan daha yaşlıyız eminim
Evet. Bu insanlık görevidir. Çünkü o yaşlanmış ve ayakta durmaktan zorlanıyor
Dışarı da ne işi var madem o kadar zorlanıyor? Belki adam 12 saat ayakta çalışacağı işine gidiyor?
Evet haklısın aslında ama yaşlanınca bizde öyle olacağız. iyilik eden iyilik bulur fazla takılma 😊
Vermek zorundasın sende yaşlanınca sanada vercekler
Saygı Dan dolayı veriyorum ben ama vermek zorunda değilsin hepimiz insanız yoruluyoruz
Peki erkekler kadınlara yer vermek zorunda mı?
Hayır ben yer vermiyorum valla banane hani bende yorgunum onların işi gücü bir bojku yok full dolmustalar hiç yer vermem haketmiyorlar
Elden ayaktan düşmüşse verilir
Oldukça yaşlı kesime veririm.
Ayakta durabilicek gücü varsa ben de vermiyorum
Zorunda değilsin başkası yer verebilir
Evet yarın bende aynı durumda olabilirim
Hoş bir iletişim olmamış
Kalbin sana doğruyu söyler.
Ben vermiyorum kimseye 😒
Zorunda değilsin; ama saygıdır..
Cevap bile yazmaya tenezzül etmem
Ben de rahatsız oluyorum gelip kaldirmalarindan
öyle bi zorunluluk yk
Hasta değilisem hamile ve yaşlılara yer veririm
öyle bir zorunluluğun yok
zorunda degilsin. ben kimseye yer vermezdim
Zorunda değilsin. Bende çok acımadıkça vermiyorum
Birgün sen yaşlanınca kimse vermek zorunda degil
Değilsin. Ben vermiyorum.
onu anlaman için onun yaşına gelmelisin.