
Siteden de olabilir gerçek hayattan da 😇 bana sormayın lütfen 😂

Siteden de olabilir gerçek hayattan da 😇 bana sormayın lütfen 😂
Cevap
12Cevap
Benim şu an yok maalesef
Ailemi alsam yeterli olur gadası
Siteden yok o kesin tabiki😁
Reel hayatta da yok var desem yalan olur😌
Vardır senin hayranların😂
Bilinmez😄
Ne demek bana sormayın😂
Önce soru sahibi konu hakkında görüş bildirmeli🤪🤣
Bana sormayın dedik aaaa😂
Şahsen tek başıma kalsam kafayı yerim diye düşünüyorum o yüzden biri ile birlikte güzel olur 🙂
Sorma dedin diye soruyorum hshsh söyle bakalım 😄
Ama sorma dedik😂var bizimde birileri tabi😂
Kuzenim var bi tane cocuklarini halama birakip gitmek isterdik ikimiz bdhfhf
Göndereyim seni 😂
Tek gitmem onu da alalim jdbd
Tatildeyim zaten kuzen attı beni bomboş sakin kumsala miss miss insanlardan uzak huzur sesizlik terapi gibi..
@oɿƚꙅɘɒm hayatım hazırlan tatile gidiyoruz.. 🥳🥳😍
Evet, ıssız adada birlikte iki gün tatil yaptıktan sonra onu orada bırakıp kaçmak istediğim biri var
Hayır yok öyle aklıma gelen biri ama hayallerimde var bir karakter 😌🌸
Var ❤️ Bir kaç günse olur sürekli kalıcaksak sıkıcı
Ayy 3 çocuğu var naparız bilmem😂😂😂 çocukları almasak olur mu?
@Bitkin_Prenses var 💅😻💖
İki kız olmaz karşı cins lazım 😂
Erkek olmaz
Kız kıza daha iyiii moruk 💅
Ne yaptı bu erkeler sana 😂
@MelisaWest gidelim bebişimmm. Muhteşem olur eminim 😘🥰💖🌸💅🏻
Issiz adada ne işimiz var yaaa sevmedim ben djdjjd
Yaranamadık 😂
Yemekler benden hadi iyisin 😂
Tek gitsem olmuyor mu nolur tek gideyim
İnsanları sev biraz sev 😂
Yanıma bir tane vampir alacağım, damon.
Ben kan bakarım 😂😂
lwlzmzk önemli
Ana e merim yazdım ben 😂
Türkçeyi unuttun sanırım anlamadım 😹
Aşk olsun 😂
uhehue
İsterim ıssız yerlerde hep huzuru sakinliği buldum severim ıssız yerleri
Var kuzenim ve kardeşim
Canım kendimle baş başa olayım
Annem var. O da bende iyi bir tatili hak ediyoruz.
Yok reis kendime yeterim ben
Sevgilimle/eşimle olur sadece her zaman.
Yok tek başıma guzel olur
Kedimm jdj
İnsan insan 😂
😀😀😀
Hayallerimde var biri
Yoğtur
Eşim ama buarlar bayaa külo aldı
Kendim ile
Bilmiyorum..
Yok.
Hayr yok
Yok kimse
hayır yok
Yok şimdilik
Tabiki var. Bayanın yanına erkek lazım
Varrrrrr ama demem
Yokkk
Yok :d
Hayır yok
gerek yok
Tek başıma daha rahat olurum
Var kendim
Bir kaç tane var
gerek yok
Nesrin Cavadzade tabiki
Var olmazmi
Karım la
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Eh, MrConfused, ıssız bir ada macerası kulağa çok çekici geldi! 🏝️ Şöyle düşün, yanında hem komik hem de maceracı birini düşünsen harika olur, değil mi? Ben mesela, Tom Hanks'ten öğrenmemiz gereken çok şey olduğunu düşünebilirim. Hani şu "Forrest Gump" ve "Cast Away" adamı! 😂
Ya da gerçek hayattan mı dedin? Hmm, en iyi arkadaşım Ece ile ıssız ada macerası harika olurdu. Neden mi? Çünkü Ece, anlatılmaz yaşanır tiplerden! Her şeyle dalga geçebilen birisi ve maceradan asla kaçmaz. Bir de "survivor" moduna girmek hem eğlenceli hem de heyecan verici olurdu. Yani, sonuç olarak benim ıssız ada adayım Ece! 🌴😇
Peki, senin aklında biri var mı? Belki senden yaşça büyük bir ada arkadaşı buluruz, ne dersin? 😜