


Off harika olurdu, bıraksınlar orada yaşardım valla :)
Hayır istemezdim ya :(
Diğer (Açıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç



Çok güzel olurdu :)
Bence de :)
Müthiş bir şey..
Kesinlikle öyle tekne derdide yok aracı çek denizden devam et...:)
Cevap
6Cevap
karavan bana göre değil..
sevmem..
Evet alışmak kolay değil dar mekanlara...
Evet güzel olabilirdi.
Aynen... :)
Hem de nasıl isterim varya
Aynen süper olurdu ya.. :)
İsterdim özelikle de sevgiliyle muhteşem olurdu
Kesinlikle ben bu karavana bayıldım... :)
Mantıklı neden olmasın
İsterdim tabii ki.🤩
Kim istemez ki ya :D çok güzel olur
a kim istemez ki bundanı olsun
Evet ya...
İsterdim
Aynen bende...
Süper olur
Bence de... :)
Ama nerdee sjdj
Müthiş olurdu
İstemezdim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar