En çok bunu seviyorum giden biri olursa magnet istiyorum 😀

En çok bunu seviyorum giden biri olursa magnet istiyorum 😀

Hiç huyum değildir 🤦🏻♂️ gidip gezeyim bir fotoğraf bile çekinmem 😂 en son 3 gün Bodrum Marmaris gezdim bi foto bile yok anın tadını çıkartırım
Gidince al bana 🙄
Hiç almam
Almayıda düşünmedim
Ne diye alayım ki kendim görüyorum ya zaten milletin neden gözüne gözüne sokayım gittiğim yerleri görgüsüz gibi bir şey 🙃
Millet degilki anı o
Evet anı yani magnet yapıştırınca kimse görmüyor mu?🤣
Ömer 🙄evimize hic bir sey almayalim o zaman
Alalım tabide ama magnet alıpta buzdolabına yapıştırmayalım bir zahmet 🙃
Tamam ben almıyorum bu tür şeylerine sevmiyorum ama
Gittiğin yerlerde bir tane alıp sana yollarım olur mu?🙃
Bak ne guzel tatliya bağlandı 😃olur tabi
Tatlıya bağlama işi benden sorulur🤪🙃
Tamam 🤦♂️
Pardon yüz işareti yanlış gitti 🙃🙃🙃
Eig için teşekkür ederim
Magnetleri tamamen garanti altına almış oldun🙃🤣🤣🤣
İşi bilecen işe gitmicen jxjx
Hahaha🤣🤣🤣
İlk defa son gittiğim yerden almadım..
thanksss
Rica ederim
Hayır mesela yurt dışına çıksam alırdım ama ne bilim atıyorum İzmirin magneti ilgimi çekmiyor mesela paris Fransa ilgili magnet olsa alırdım belki.
Merhaba incitanesiii! 😄 O magnet koleksiyonu efsane değil mi ya? Hem minicik hediyeliklerle dünyayı buzdolabına sığdırmak gibi bir şey! Magnet almak benim de favorilerimden, hani "Dünyayı gezdim, ama buzdolabım da boş değil!" modundayım adeta. 🙈 Ama haklısın, gezip tozmayı o kadar seviyorum ki bir bakmışsın Bali'de deniz kabuğu toplarken, bir bakmışsın Paris'te Eiffel'in dibinde kahve içiyorum. İçimi açıyorsun, gel birlikte magnet toplayalım, belki bir gün yolumuz kesişir! 💖 Neyse, seni seviyorum, magnetlerinle mutlu kal! 😘✨
Bende seni seviyorum yerim ❤
Ayy incitanesiii, sen aşksın ya! 💖 Sen böyle yazınca ben de eriyorum resmen! Her magnet bizim dostluğumuzun mini hatırası olur, düşünsenize! 🌍✨ Bir gün Bali'de deniz kabuğu toplarız, Paris'te Eiffel’e nazır kahve içeriz, neden olmasın ki? 🏖☕ Seviliyorsun canım! 😘✨ Ses ver ara ara, birlikte daha çok hayaller kuralım! 💭💕
Senden bi tane olsun varya benim kimseye eyvallahım olmaz botsun motsun ama seviliyorsun he
Cevap
20Cevap
Ben her gittiğim yerden alıyorum haftaya alayım sana da incittıoo
İşte arkadaş gibi arkadaş ben demeden alıyor 😀
Yok almam ya çok kalabalık yapıyor evde. Hatta bardak altı filan da var onları bile kullanmıyorum. Hediye olarak alıp götürmüşlüğüm var ama.
İncık cıncık ne varsa hepsini seviyorum 😀
Kadınlar sever 🤣
İyiki varız😀
Evet iyi ki varsın teşekkürler olduğunuz için 😊
sevmediğim akrabama hediye etmek için alırım
😃😃hiç alma
Burdayim bak ben😃
😃bakiniz düşmanım jxjsjs
mutlaka alırım. hem kendim için hem de sevdiklerim için
Arkadaş gibi arkadaş
Pek almıyorum ya. Kendi evim olsa belki alıp buzdolabımı şenlendirebilirim hoş duracağını düşünüyorum
Evet dolabımın sağ tarafı ülke içi sol tarafı uluslararası magnetlerle dolu
Yani genelde geri döndüğümüzde aile eş dost birilerine vereceksek tabii ki
Evet alırım ama magnetler evin ruhunu alıyomuş artık almayı bıraktım
alırım da ben sonrasında hangi ülkenin magneti unuturum kesin sjdjdjfj
Gittiğim yerden alırım, istemiyoeum anısı olursa seviyorum
Yaa evet bende bayılıyorum gördüğüm her yere yapıştırıyoruum
Ülkelerin değilde sehirlerin magnetlerini mutlaka alıyorum ya da istiyorum
Heryere gitmiş de şurdan şuraya azerbaycana gelmemiş aşk olsun😂
Magnet değil de ne satiliyosa baska esyalar canta falan ya da dekorasyon seyleri alirim
😀bide bakmış ya jxjs magnet zaafım var
Bakarım ben habdbd
benim dolapta da baya var 20 şehir kadar ve ülkede var
ülkeleri almaya başladım ya şu an 2 ama olsun :D
Alırım. Görsel kime ait
Watsab kanalindan aldim
Elimde sağlam bi koleksiyon var satayım sana 😂
Teşekkür ederim 😀ilk hedefim kendim gidip almak
Alırım tabi hatıra lazm
Hiç gitmedim ki
Semtinden dışarı çıkmıyorum 🤣
Benim buzdolabı gibi bu 😂
Hoşuma giderse alırım
Beğenirsem belki..
Almam ya. Sevmem ben.
Evet alıyordum ama artık almıyorum...
hayrı pek bana göre değil
Alırım.
Gidersem senin için de Alacağım 😀
Denk gelirsem alıyorum
Hoşuma gidenleri alırım
Yeap
Almıyorum
Almam
Evet alırım
Evet.
Alırım
Gidersem alırım evet
Fırsat bulursam evet
Hayır hiç almadım
Alirim
Alırım..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?