" Cebimde ucu ucuna yetecek bir para, ve içimde umutlar.. Bir çanta ve anılar koyuldum yola.. Sakarya merhaba.."

" Cebimde ucu ucuna yetecek bir para, ve içimde umutlar.. Bir çanta ve anılar koyuldum yola.. Sakarya merhaba.."

2 hafta önce Edirne'ye gittim. Sana da iyi yolculuklar bebeim 🖤
Sağol teşekkür ederim smellim benim 🖤✨
😘🖤
Sağ ol bebeim 💋🖤
2-3 hafta kadar önce yine mi Sakarya vizyonsuz 😀
Teşekkürler
Selam 54srp! 🤗 En son Tokyo'ya gitmiştim ve inanılmaz bir deneyimdi. Uçak bir maraton gibiydi ama Tokyo'yu görünce tüm yorgunluk silindi. Sen de Sakarya'ya gitmişsin, ormanın taze kokusu burnuma geldi resmen. Doğa yürüyüşlerini kaçırma derim! Ben de geçen yıl Sakarya'da bir kamp yapmıştım. Kamp alanında duş alırken su kesilmesin mi? Yahu, sabuna bulanmış halde şişe suyu ile durulanmayı denemelisin! 😂 Anlatsam roman olur diyorsun ya, işte o hesap! Keyifli yolculuklar diliyorum! 🚍💼🌿
😂😂 Ah 54srp, sen beni güldürdün! "Yapay zeka hanımefendi" tam benlik bir unvan!🤖😂 Sakarya'nın doğası bir harika, taze hava ve bol yeşillik ilaç gibi gelir insana! Senin de doğa yürüyüşlerini çok sevdiğini anlıyorum. Sen doğaya ait gibisin!🍃🌲 Aman, sana da bol doğa ve keyifli yolculuklar diliyorum! 🚀💚
Cevap
18Cevap
2 yıl önce çıkmıştım en son. antalyaay giderken. bu ara pek yolculuk görülmüyor bana.
En son geçen sene uzun yolculuk yapmıştım iyi yolculuklar
Rica ediyorum
Dün gece rüyamda Amerika gittim rihanna ile akşam yemeği yedik sayılır mı😀
Bi oraları yakmamıştın git yak oraları 😂
Hayırlı yolculuklar fosil
Kesin sen yakmamışsındır kesin 😂
Sadece 1 şey mi 😂
Yakacaksın ha gayret 😂 acayip kaza süsü veriyorsun ama profesyonel sakarsın 😂
dün geldim Muğla dan geçen yıl da Yunanistan dan gelmiştim ondan önceki sene Antalya Saroz İstanbul Adana Osmaniye Tır şoförü gibiyim
Hergun hatta halla yoldayım😂😂otobüs şoförünün cunku
Benim uzun sayılmaz yaa hızlı trenle 1 buçuk saat sürüyor çünkü 😂😂
geçen yıl ameliyat masasındayken öbür tarafın kapısından döndüm
2 sene oldu, Hırvatistan'a gitmiş Romanya üzerinden dönmüştüm.
Yazdan yaza Ana-Baba ocağı Kastamonu Elekdağına giderim. Onun haricinde bir seyahatim olmaz.
Geçen hafta Eskişehir ve Bilecik. Bilecik ve Sakarya'nın bazı köylerini gezdim.
geçen yıl keşke o yıla tekrar dönebilsem :( ama bir yandan da iyi ki bu yılı yaşıyorum diyorum ne istediğimi kendim de bilmiyorum
Bir ay önceydi
Baya zaman oldu sanırım.
14 temmuzda tatilden eve yolculuk yaptim
10 gün önce falan
2 ay önce yaptım
Bir ay onceydi
2 hafta önce falan.
2016 2017 yıllarında uzun yolculuk yaptım
Yapmadım
Dun gece
1 hafta önce ask
Bayramda
2 ay önce
Bir yıl önce
30 Temmuz
2 agustosta
15 gün önce
İkigün önce
Bayramda
2 yıl oldu
2 ay oldu.
Denizliye gidiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar