Siz niye gezmiyorsunuz be Türk insanları?

Bugün Aydos göletine gittim. Şu güzelim cennet gibi yerde çoğunluk yine arap. Türk olarak gitsenize şuralara. Neyse, ailemle hoş bir yemek yedik 3 kişi ve kedileri besledik tavuk şişle :) çok keyifliydi. eh 2bin civarı harcadık bir öğlen yemeyine tatlısyla birlikte ama bence şehir merkezine göre daha uygun da sayılanilir. neyse, demem o ki, bi zahmet şuralara gidin de arap kabilesnn içine düşmüş gibi kalmayalım.

Güncellemeler
1 yıl
ama ortam cennet gibiydi. ormanın içinde göletin kıyısnda şahene tatliş tesisler
Güncellemeler
1 yıl
arkadaşlar, buralar piknik mangal alanları. para harcamnıza bile gerek yok. evden getirirsnz yemeyinizi.
Siz niye gezmiyorsunuz be Türk insanları?
Cevapla