Türkiye'de yaşayıp ta İstanbul'u hiç görmemiş olmak eksiklik mi?

Ben İstanbul'da doğup, büyümüş birisi olarak, başka şehirlerde yaşayıp İstanbul'u hiç görmeyip, merak dahi etmeyenlere şaşırıyorum. Her yeri ayrı güzel. Tarihi dokusu, müzeleri, Adalar, Boğaziçi, Haliç, Sultanahmet, Kadıköy, Taksim, Beşiktaş, plajları, kumsalları... vs

İnsan hiç merak etmez mi İstanbul'u?

Türkiyede yaşayıp ta İstanbulu hiç görmemiş olmak eksiklik mi?
İstanbul'u hiç görmedim, merak ediyorum
İstanbul'u hiç görmedim, merak etmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Türkiye'de yaşayıp ta İstanbul'u hiç görmemiş olmak eksiklik mi?
Cevapla