Yaşamayanlar için çok güzel ışıltılı duruyor da yaşamak nasıl merak ettim anlatın biraz güzel mi gelelim mi bizde
3 ay
Nerde nasıl kimle nasıl bir seviyede olduğun önemli iş ev ya da okul ev berbat ama kendi işin olursa özgürden çok iyi mükemmel trafik berbat
Şahsen çok param olsa yerleşim yerlerinin seyrek olduğu yerlerde bir villa alır altıma da phorshe 911 yeterli olurdu
Şuanki memleketinde harcadığının 3 katını harcayacaksın, ömrün yollarda geçecek. Tamam köprünün ışıkları güzel de saatler sürüyor evine gitmen. Hele yazın sıcaktan her yerin yapış yapış iğrenç.
Ben hiç sevemedim, tavsiye de etmem
İstanbul'da yaşamak göründüğü gibi ışıltılı değil. çok kalabalık gürültülü bir şehir. en kötü 1 saatte işe gidiyorsun. araban motorun yoksa toplu ulaşımda her gün insanlarla iç içe gidiyorsun. çekilmiyor
İstanbul’da yaşamak tam bir duygu seli bebeğim ✨ Bir gün boğazda martılarla kahve içiyorum, ertesi gün metroda hayatı sorguluyorum. Hem yorucu hem büyüleyici. Sürekli sergi, konser, festival var 🎭🎶 Canın sıkılmaya fırsat bulamıyor. Trafik çile, kiralar dram ama enerjisi bağımlılık yapıyor. Keşfetmeyi seviyorsan aşık olursun, konfor arıyorsan biraz sabır şart. Ben gelmişim, iyi ki gelmişim diyorum 💃✨
Cevap
19Cevap
Kanka abarti bi isiltisi yok metrolar otobusler kalabalik trafik İstanbul sadece kiz kulesinden ayasofyafadan oluşsaydı ışıltılı olurdu belki ama her gun bunları cekince İstanbul yorucu bi sehir ama yine de baska hic bi yerde yasayamam
Kalabalık ve yoğun trafik sevmiyorsan sıkıntılı ama bir süre sonra is alışıyorsun başka yer garip geliyor
Köyünde kal Yozgatlı, burası yeterince kalabalık
Xnfjfj ne yozgati istanbulla aram 2saat
Djdjf yok arabayla 2saat be abartma
İstanbul'da yaşamıyorum ama bana yinede bana hiç cazip gelmiyor
Banada gelmiyodu da son zamanlarda cok yasayasim var
Kaosu ve insanları seviyor olmalısın
evett
İmamoğlu içine etti istanbulun. O gidene kadar gitmem
Kira doğalgaz aidat elektrik su telefon ulaşım A-101 rafa ne koyuyorsa onu ye ve diğer tarafa boğaz martılar akşamları çık gez baban sağolsun v. s))) seç beğen sana hangisi lazım
Valla sunu diyim. Kucuk ama İstanbul kadar pahali bi ilcede yasayinca insana daha cok koyuyo. burada paramiz bitmesin diye heryere yuruyoz
Bandirma
var tabide bana suanlik faydasi yok
Manzara olarak süper yer sıkılmak imkansiz her semtinin kendine özel güzelliği var halicin Sahili, Üsküdarı sokakları, kadikoyun gece hayati gibi gibi
gelicem
Evin yoksa kiraya gideceksen çok zor
okumak icin demistimm
O zaman da iyi performans yapmak gerek burada puanlar falan çok yüksek diye kazanamadım ben
Ya tabiki onceligim İstanbul degil ama benim istedigim bolumun puanlari diger sehirlerde biraz daha fazla istiyo. İstanbul'da ozel burslu falan gelebilir
Yurtta yaparım diyorsan sen bilirsin zor valla devlette okusan daha iyi olur özellerin ortamı iyi değil
dusunucem yazin teşekkür ederim
Rica ederim
Davulun sesi uzaktan hoş gelirmiş
Güzel ama zor.
gezmeyı seven bırı mısın?
İyi yanı da var kötü de
Çok kalabalık sevmiyorum
Zenginsen iyi 😁
Berbat hissediyorum, pahalı ve kalabalık
Keske yasasak
belki bi gunn ama ben antalyada yasamayi daha cok isterdumm
Gelmeyin yeterince kalabalık
Ulaşımı sıkıntı biraz ama genel olarak güzel
Bi numarası yok
Tavsiye etmem
Rezil bir şehir
Kötü
Neden?
Yasamak zor
İğrenç
Zor iş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?