İzmir'i sevenler, İzmir'in nesini seviyorsunuz?

Doğma büyüme İzmirli olarak Hiç anlamam ha ben bu sevenleri, iki üç gün tatile veya kalmaya geliyor ve hemen aşık oluyor, nesi güzel söyleyin de bilelim yani.

Benim için şahsen bu şehirde az güzel anım olmuştur, onun dışında ergenlikte hep hüsran hep hüsran, bir sosyalleştiğim kimse olmamıştır lisede hepsiyle sıkıntım olmuştur, sözde arkadaş sıfatı verilen insanlarla, sosyalleşmek dışında her şey monoton, gezmek monoton, hakikaten nesini seviyorsunuz bu şehrin, yok olsa üzülmem yani.

Not: Benim Akpli olduğumu düşünenlere küçük bir uyarı, sonuna kadar laik bir insanım.
İzmir'i sevenler, İzmir'in nesini seviyorsunuz?
Cevapla