Otellerde niye bu kadar yabancı var yav?

Abi her tarafi basmış Ruslar 😅 bir tane oteldeyim karaoke şov vardı ama onlar çokluk Türk az yani seyirci çoğu Rus bunlar çıktı soylemeye kimisi orta soyluyor kimisi kötü neyse bir tane oğlan var tombik habire çıkıp rock soyluyor bir tane söyledi bunlar coştu hatta adamın biri bana bakıp koluyla şarkıya ritim tutuyor kafa tutar gibi sinir oldum ben de normalde soylemeyecktim ama sonra çıktım slow bir tane söyledim akslik oldi renkler gelmedi bir daha açtırdım felan öyle söyledim sonra o adama inat canlı şarkı actirdim Athena arsız gönül söyledim rusların hepsi cosmus 😂 arkama bakmadım ama öyle dediler hahaha bu nedir abi bizim ülkemizde bize meydan okuyorlar valla azınlık kaldık yeminle 😅 seyirci de hep Rus yani bir sarki soyluyon alkışlayan iki Türk
Otellerde niye bu kadar yabancı var yav?
Cevapla