
Ülke demiyorum bakın, kıta.. Saçma sapan bir ülkeye de gidiyor olabilirsiniz.
Avrupa diyince kurtulduk zannetmeyin, kendinizi belarus da romanya da sırbistan da falan bulabilirsiniz de yani. :D

Ülke demiyorum bakın, kıta.. Saçma sapan bir ülkeye de gidiyor olabilirsiniz.
Avrupa diyince kurtulduk zannetmeyin, kendinizi belarus da romanya da sırbistan da falan bulabilirsiniz de yani. :D
Ben Kuzey kutbuna gitmeyi tercih ederdim ahah
Niye kuzey kutbu :D
Seviyorum soğuğu ve izole olmayı :D
Soğuk okey ama izole olmak sıkmaz mı bir süre sonra :D
E o zaman da kıta değiştiririz :D
Kıta değişimi hakkın bitti :D
Iıh öyle bişey yok burada kuralları ben koyarım ahah :D
Konu etiketinin fenomeni benim jdj kurallar bende
Garezin mi var bana konu etiketi fenomeni ahah
Hahah
Yok ne garezim olacak
can sıkıntısı işte
Uğraş sen benle uğraş, düşersin etiketime ahah
Düştüğümüz yerden çıkmasını da biliriz elbet... jahja
ahaha hadi bakalım :D
Teşekkür ederim ✨🤟
Ne demek :))
Avrupaya gideyim bari en azından ben gireyim Avrupa'ya eheueh
Aga be djdj
Cevap
15Cevap
Ben Amerika ya gitmek isterdim sadece
ulan kuzey amerikada zaten bi abd bi kanada birazcikta meksika var. en kotu meksikaya duser abd ye iltica ederim 😅
Orası öyle tabi işte. İltica edebilirsen sıkıntı yok 😂
bavulda kilo sınırı var mı çökelekle bulgur götürecemde ona göre ayarlayım
35 kilo sınırın var doldur 😂
Avrupa ve ABD katildir,
Elleri kanla lekelenmiştir,
Kırmızıyla yazılmış tarih,
Sömürgeciler ve fatihler,
Ödenen bedel hayatlarla ödenmiştir.
Asya gezisi yapmak çok istiyorum ilk güney Kore ama uzun kalmam lazım tüm ilcelerini adalarini gezmek istiyorum sonra Japonya Filipinler Endonezya falan en son Çin
Avrupa olsun. Coğrafi özellikleri düşündüm sadece. Alp dağlarında bir Heidi olurum. İsviçre'nin ayakkabısız köle çocuğu ama neyse
Millet kuzey Amerika demiş ben de ora diyorum yalnız kalmim
Romanya ve Sırbistan ın nesi var ki
Tehlikeli ülkeler biraz diyeyim. 😅
Kuzey amerika güzel ama italya roma da gezmek çok isterdim
Asya kore tarafları felan.
Sansina muanmar da gelebilir ne biliyon
@BenderRodriguez Bakım ürünleri almak için gidiyorum ben maske felan
Kuzey Amerika olsun be
kuzey amerika elbette
Kuzey Amerika mesela olur.
Karabiklere gitmek istiorum 😍
Risk alamam, Kuzey Amerika dicem
Bermuda şeytan üçgeni oraya gideyim 🤣
Kuzey Amerika ya doğru mümkünse 👉
Kuzey Amerika olsun, bizim olsun😂
Kuzey Amerika
Avrupa'ya binerdim
Asya
Avrupa
Kuzey Amerika
Kuzey Amerika
Avrupa olsun.
Avrupa
asya
Avrupa
Amerika
Avrupa
Avrupa.
Kuzey amerika
Avrupa
Kuzey Amerika
avrupa ya
kuzey amerika
Avrupa
Asya
Binmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?